Pregled bibliografske jedinice broj: 139669
Kvalitetnim stažiranjem prema uspješnoj profesionalnoj karijeri odgajatelja i drugih predškolskih djelatnika
Kvalitetnim stažiranjem prema uspješnoj profesionalnoj karijeri odgajatelja i drugih predškolskih djelatnika // Cjeloživotnim učenjem korak bliže djetetu / Lepičnik Vodopivec, Jurka ; Uzelac, Vinka i dr. (ur.).
Rijeka: Grad Rijeka, 2002. (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), pregledni)
CROSBI ID: 139669 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kvalitetnim stažiranjem prema uspješnoj profesionalnoj karijeri odgajatelja i drugih predškolskih djelatnika
(Quality Probation &#8211 ; the Way to the Successful Professional Career of an Educator and Other Pre-schooling Professionals)
Autori
Cindrić, Mijo
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, cjeloviti rad (in extenso), pregledni
Izvornik
Cjeloživotnim učenjem korak bliže djetetu
/ Lepičnik Vodopivec, Jurka ; Uzelac, Vinka i dr. - Rijeka : Grad Rijeka, 2002
Skup
Cjeloživotnim učenjem korak bliže djetetu
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
nastavnička profesija; pripravnik; stažiranje; mentor; bolonjski proces
(teaching profession; trainee; probation; mentor; professional training; Bologne declaration)
Sažetak
Dodiplomsko obrazovanje predškolskih djelatnika samo je prva etapa u njihovu cjeloživotnom obrazovanju. Nakon ove, slijedi izuzetno važna etapa odgajateljeva profesionalnog razvoja. To je etapa pripravnikova osamostaljivanja i praktičnog uvođenja u pedagošku zbilju, odnosno etapa stažiranja. U radu se raspravlja o potrebi kurikulskog pristupa stažiranju. To znači da valja uvažavati sve kurikulske sastavnice: cilj, program, obrazovnu tehnologiju i strategije učenja odraslih te evaluaciju procesa i ishoda stažiranja. Pored uloga koje imaju različiti subjekti stažiranja, posebno je naglašena i razrađena uloga mentora i značaj mentorske aktivnosti tijekom izrade i ostvarivanja kurikula stažiranja. Prezentirani su i rezultati dobiveni empirijskim istraživanjem koji ukazuju na tipične teškoće koje ometaju ili čak sprečavaju očekivanu učinkovitost stažiranja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA