Pregled bibliografske jedinice broj: 139359
ReInovacije u maloprodaji
ReInovacije u maloprodaji // Računovodstvo i financije, XLIX (2003), 11; 86-90 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 139359 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ReInovacije u maloprodaji
(ReInventions in Retailing)
Autori
Dunković, Dario
Izvornik
Računovodstvo i financije (0350-4506) XLIX
(2003), 11;
86-90
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
prodavaonica; trgovci na malo; menadžment
(outlet; retailer; management)
Sažetak
Distributivna trgovina (skraćeno "trgovina") dinamična je gospodarska djelatnost koja je u hrvatskom BDP-u ostvarila 8, 6% ukupne dodane vrijednosti u 2000. godini i u kojoj djeluje 40% aktivnih poslovnih subjekata. To sve ide u prilog da je razvoj njezine strukture vrlo važan za gospodarski razvoj Hrvatske. Ovdje ću egzaktno obraditi razvojne inovacije koje bi sigurno mogle povećati konkurentnost domaćeg tržišta maloprodaje. Rješenje je u obrnutoj bottom-up koncepciji upravljanja i stavljanje prodavaonice u središte maloprodajne strategije. Uz to ću i objasniti neke pojmove koji se često nepravilno interpretiraju u domaćoj znanstvenoj i stručnoj praksi pri razmatranju trgovinske djelatnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA