Pregled bibliografske jedinice broj: 139283
Smjernice za primjenu marketing u proizvodnji vina autohtonih sorti grožđa
Smjernice za primjenu marketing u proizvodnji vina autohtonih sorti grožđa, 2003. (popularni rad).
CROSBI ID: 139283 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Smjernice za primjenu marketing u proizvodnji vina autohtonih sorti grožđa
(Guidelines for marketing application in production of native grape variety wine)
Autori
Kovačić, Damir ; Radman, Marija
Izvornik
Vinski dani Kutina 2003, X. izložba vina
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, popularni rad
Godina
2003
Ključne riječi
marketing; vino; autohtone sorte grožđa
(marketing; wine; native grape variety)
Sažetak
Potrošnja vina u Hrvatskoj je u stalnom padu. Jedna od mogućih načina povećanja zanimanja potrošača za vino je proizvodnja i ponuda vina autohtonih sorti grožđa. Osmišljenim marketingom vina od autohtonih sorti grožđa, pod pretpostavkom da se radi o kvalitetnom proizvodu, moguće je povećati vrijednost ovih vina koristeći priču o povijesti i znamenitostima kraja iz kojeg potječe sorta odnosno vino. Na taj način autohtona vina ne zadovoljavaju samo užilne potrebe vinoljubaca, već prenose &#8220 ; vijest&#8221 ; o području i ljudima koji na njemu žive. Vina autohtonih sorti grožđa sastavni su i nezaobilazni dio suvremenog turističkog proizvoda.
Izvorni jezik
Hrvatski