Pregled bibliografske jedinice broj: 138429
Moć komuniciranja na pozornici hrvatskog turizma
Moć komuniciranja na pozornici hrvatskog turizma // čovjek - ključ uspjeha u turizmu
Opatija, Hrvatska, 2003. (predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 138429 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Moć komuniciranja na pozornici hrvatskog turizma
(The Power of Communication on The Stage of Croatian Tourism)
Autori
Plenković, Mario
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
Čovjek - ključ uspjeha u turizmu
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 07.04.2003. - 08.04.2003
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
komuniciranje u turizmu; hrvatski turizam; moć turističkog komuniciranja
(communication in tourism; croatian tourism; power of touristc communication)
Sažetak
U izlaganju se analizira moć komuniciranja na pozornici hrvatskog turizma, i s tim u svezi nastanak komunikologije kao opće znanosti o komuniciranju iz koje proizlazi i turistička komunikologija kao posebna disciplina, koja proučava turističko komuniciranje na svim komunikacijskim razinama: lokalnim, županijskim, regionalnim, nacionalnim, europskim i globalnim.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA