Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 138429

Moć komuniciranja na pozornici hrvatskog turizma


Plenković, Mario
Moć komuniciranja na pozornici hrvatskog turizma // čovjek - ključ uspjeha u turizmu
Opatija, Hrvatska, 2003. (predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, stručni)


CROSBI ID: 138429 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Moć komuniciranja na pozornici hrvatskog turizma
(The Power of Communication on The Stage of Croatian Tourism)

Autori
Plenković, Mario

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni

Skup
Čovjek - ključ uspjeha u turizmu

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 07.04.2003. - 08.04.2003

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
komuniciranje u turizmu; hrvatski turizam; moć turističkog komuniciranja
(communication in tourism; croatian tourism; power of touristc communication)

Sažetak
U izlaganju se analizira moć komuniciranja na pozornici hrvatskog turizma, i s tim u svezi nastanak komunikologije kao opće znanosti o komuniciranju iz koje proizlazi i turistička komunikologija kao posebna disciplina, koja proučava turističko komuniciranje na svim komunikacijskim razinama: lokalnim, županijskim, regionalnim, nacionalnim, europskim i globalnim.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
0128001

Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mario Plenković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Plenković, Mario
Moć komuniciranja na pozornici hrvatskog turizma // čovjek - ključ uspjeha u turizmu
Opatija, Hrvatska, 2003. (predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, stručni)
Plenković, M. (2003) Moć komuniciranja na pozornici hrvatskog turizma. U: čovjek - ključ uspjeha u turizmu.
@article{article, author = {Plenkovi\'{c}, Mario}, year = {2003}, keywords = {komuniciranje u turizmu, hrvatski turizam, mo\'{c} turisti\v{c}kog komuniciranja}, title = {Mo\'{c} komuniciranja na pozornici hrvatskog turizma}, keyword = {komuniciranje u turizmu, hrvatski turizam, mo\'{c} turisti\v{c}kog komuniciranja}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Plenkovi\'{c}, Mario}, year = {2003}, keywords = {communication in tourism, croatian tourism, power of touristc communication}, title = {The Power of Communication on The Stage of Croatian Tourism}, keyword = {communication in tourism, croatian tourism, power of touristc communication}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font