Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 138369

Krizno komuniciranje i teorija odnosa s javnostima


Plenković, Mario
Krizno komuniciranje i teorija odnosa s javnostima // Media, culture and public relations, 1 (2002), 1; 19-31 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 138369 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Krizno komuniciranje i teorija odnosa s javnostima
(Crisis Communication and Public Relation Theory)

Autori
Plenković, Mario

Izvornik
Media, culture and public relations (1333-6371) 1 (2002), 1; 19-31

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
criza ; javno ; krizno komuniciranje ; odnosi s javnošću ; teorija o odnosima s javnošću
(crisis ; public ; crisis communication ; public relation ; public relation theory)

Sažetak
U radu se provodi povijesna i holistička analiza krize, čovjeka - komunikatora s javnostima, kriznog komuniciranja, javnosti i novih teorija komuniciranja u cilju sustavnog uspostavljanja nove teorije odnosa s javnostima u procesu kriznog komuniciranja. Analoško-kontrastivnom teorijskom analizom strukturalnih zakonitosti komuniciranja izvedene su temeljne teorije komuniciranja o odnosima s javnostima u opasnostima i krizama. Zagovarajući prolegomenu za uspostavaljanje teorije kriznog komuniciranja u opasnostima i krizama, u radu su sustavno razrađene temeljne teorije o odnosima s javnostima: teorija javnog djelovanja, rekonceptualizirana komparativna teorija komuniciranja s javnostima, teorija motivacije i akcijske spremnosti, teorija brzine misli, teorija uvjeravanja i teorija medija. U radu se krizno komuniciranje posmatra kao vrsta komunikativnog događanja u kojem poruku kreira čovjek - komunikator s javnostima - u procesu strukturiranja i formiranja javnog mnijenja. Krizna poruka se uvijek mora kodirati u onom komunikacijskom kodu koji je primatelju posredovane poruke razumljiv. U zaključnoom razmatranju provodi se prakseološka analiza kriznog komuniciranja u kontekstu implementacije novih teorija o odnosima s javnostima u krizama i opasnostima. Komunikologija krizno komuniciranje promatra s aspekta komunikacijskog trokuta (javno mnijenje, komunikacijsko vrijeme i komunikacijska pažnja relevantne javnosti) u kontekstu izloženih novih teorija o odnosima s javnostima u procesu kriznog komuniciranja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
0128001

Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mario Plenković (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Plenković, Mario
Krizno komuniciranje i teorija odnosa s javnostima // Media, culture and public relations, 1 (2002), 1; 19-31 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Plenković, M. (2002) Krizno komuniciranje i teorija odnosa s javnostima. Media, culture and public relations, 1 (1), 19-31.
@article{article, author = {Plenkovi\'{c}, Mario}, year = {2002}, pages = {19-31}, keywords = {criza, javno, krizno komuniciranje, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, teorija o odnosima s javno\v{s}\'{c}u}, journal = {Media, culture and public relations}, volume = {1}, number = {1}, issn = {1333-6371}, title = {Krizno komuniciranje i teorija odnosa s javnostima}, keyword = {criza, javno, krizno komuniciranje, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, teorija o odnosima s javno\v{s}\'{c}u} }
@article{article, author = {Plenkovi\'{c}, Mario}, year = {2002}, pages = {19-31}, keywords = {crisis, public, crisis communication, public relation, public relation theory}, journal = {Media, culture and public relations}, volume = {1}, number = {1}, issn = {1333-6371}, title = {Crisis Communication and Public Relation Theory}, keyword = {crisis, public, crisis communication, public relation, public relation theory} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font