Pregled bibliografske jedinice broj: 138008
Utjecaj programa strukturiranih igara na promjenu stavova učenika bez teškoća u odnosu na učenike s posebnim potrebama
Utjecaj programa strukturiranih igara na promjenu stavova učenika bez teškoća u odnosu na učenike s posebnim potrebama // Improving Learning, fostering the Will to learn / Mason, Lucia ; Andreuzza, Silvia ; Arfe, Barbara ; Del Favero, Laura (ur.).
Padova: University of Padova, Department of Developmental and Socialisation Psychology, 2003. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 138008 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj programa strukturiranih igara na promjenu stavova učenika bez teškoća u odnosu na učenike s posebnim potrebama
(Structured games programme on the changes of attitudes of students without difficulties toward students with special needs)
Autori
Stančić, Zrinjka ; Dalić-Pavelić, Sunčica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Improving Learning, fostering the Will to learn
/ Mason, Lucia ; Andreuzza, Silvia ; Arfe, Barbara ; Del Favero, Laura - Padova : University of Padova, Department of Developmental and Socialisation Psychology, 2003
Skup
10th Biennial Conference for research on learning and instruction
Mjesto i datum
Padova, Italija, 26.08.2003. - 30.08.2003
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Program strukturiranih igara; stavovi; učenici s posebnim potrebama; učenici bez teškoća
(Structured games programme; attitudes; students with special needs; students without disabilities)
Sažetak
Cilj istraživanja bio je ustanoviti ima li Program strukturiranih igara utjecaja na promjenu stavova učenika bez teškoća prema njihovim vršnjacima iz razreda s posebnim potrebama.Nadalje željelo se ustanoviti ima li spomenuti program utjecaj na sociometrijski položaj učenika s posebnim potrebama unutar razreda.Uzorak se sastojao od sveukupno 1144 učenika iz dvije zagrebačke osnovne škole.Rezultati su pokazali statistički značajne razlike u stavovima u korist eksperimentalne grupe. Isto tako došlo je do promjena i u odnosu na sociometrijski položaj učenika s posebnim potrebama.
Izvorni jezik
Engleski