Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 137483

Liburnia Riviera Hoteli d.d., Opatija. Strateški razvojni plan 2002.-2010. godine


Ivandić, Neven; Radnić, Ante; Telišman-Košuta, Neda; Boranić, Snježana; Gatti, Petra; Krešić, Damir
Liburnia Riviera Hoteli d.d., Opatija. Strateški razvojni plan 2002.-2010. godine, 2002. (elaborat/studija).


CROSBI ID: 137483 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Liburnia Riviera Hoteli d.d., Opatija. Strateški razvojni plan 2002.-2010. godine
(Liburnia Riviera Hoteli d.d., Opatija. Strategic development plan 2002-2010.)

Autori
Ivandić, Neven ; Radnić, Ante ; Telišman-Košuta, Neda ; Boranić, Snježana ; Gatti, Petra ; Krešić, Damir

Izvornik
Institut za turizam

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, elaborat/studija

Godina
2002

Ključne riječi
turizam; strateški razvojni plan; Opatija; Hrvatska
(tourism; strategic development plan; Opatija; Croatia)

Sažetak
Strateški plan Liburnia Riviera Hotela d.d., kao sastavni dio sveukupnog procesa strateškog upravljanja koji se provodi u tvrtki, predstavlja dokument kojim se, polazeći od specifičnosti vlasničkog, ekonomskog i tržišnog položaja te odrednica okruženja u kojem posluje, preispituje i utvrđuje temeljne odrednice i koncept budućeg poslovanja te definira smjerove i aktivnosti tvrtke u postizanju realnih, konzinstentnih i planiranih/željenih rezultata usklađenih s postavljenim konceptom poslovanja. Strateški plan LRH d.d. strukturiran je tako da obuhvati četiri ključna elementa, i to: analizu okruženja ; formuliranje strategije, programi provedbe, financijske projekcije poslovanja. Analiza okruženja ima za cilj valorizirati informacije o značajkama i očekivanim promjenama vanjskog i internog okruženja u cilju prepoznavanja strateških faktora razvoja objedinjenih u SWOT analizi u cilju evaluacije strateških alternativa razvoja tvrtke. Utvrđujući, dakle, jake i slabe strane tvrtke koje predstavljaju nadležnost managementa te mogućnosti i opasnosti koje dolaze iz vanjskog okruženja i koje uobičajeno nisu u nadležnosti managementa tvrtke (barem ne u kratkom roku) definirana je osnovica za prepoznavanje faktora koji će imati najveći utjecaj na budućnost organizacije. Formuliranje strategije objedinjava zadatke kao što su definiranje dugoročne vizije i misije poslovanja, postavljanje realnih i dostižnih ciljeva, utvrđivanje strategije/a smjera tvrtke te konačno postavljanja osnovnih politika tvrtke. Radi se o hijerarhijski definiranom procesu koji kreće od odgovora na postavljena pitanja kao što su tko je i gdje želi doći LRH d.d. (misija i vizija) prema kvantitativno i kvalitativno postavljenim ciljevima poslovanja do izvedene strategije/a tvrtke i politika kao poveznica postavljene strategije i njezine implementacije. Implementacija strateškog plana kao skup svih aktivnosti potrebnih da se postavljena strategija predstavlja važan element cijelog procesa kao što su to i valoriziranje ključnih faktora razvoja tvrtke te formuliranje strategije. U cilju osiguranja što kvalitetnije osnovice da strateški plan bude akcijski orijentiran, u ovom je dokumentu posebna pozornost posvećena definiranju različitih programa čija je provedba nužna da bi se plan i ostvario. Kao poseban dio prethodnog dijela u kojem su razrađeni programi implementacije, strateški plan sadržava i Plan upravljanja imovinom kao poseban dokument u kojem su za svaku od poslovnih jedinica koji čine jezgru tvrtke, osim opisa postojećeg stanja, razrađeni elementi tržišnog pozicioniranja, upravljanja i vlasništva, marketinške strategije te plana kapitalnih ulaganja, a potom i financijska projekcija poslovanja te tržišno vrednovanje poslovne jedinice. Ovisno o odrednicama strategije korištenja objekata izvan poslovne jezgre, pojedine poslovne jedinice obrađene su do razine tržišnog pozicioniranje te upravljanja i vlasništva ili pak samo opisa postojećeg stanja. Posljednji element strateškog plana predstavlja financijska projekcija poslovanja tvrtke u desetogodišnjem razdoblju kao kvantitativna ocjena financijskih i tržišnih mogućnosti tvrtke odnosno osnova za procjenu tržišne vrijednosti tvrtke.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0126001

Ustanove:
Institut za turizam, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Ivandić, Neven; Radnić, Ante; Telišman-Košuta, Neda; Boranić, Snježana; Gatti, Petra; Krešić, Damir
Liburnia Riviera Hoteli d.d., Opatija. Strateški razvojni plan 2002.-2010. godine, 2002. (elaborat/studija).
Ivandić, N., Radnić, A., Telišman-Košuta, N., Boranić, S., Gatti, P. & Krešić, D. (2002) Liburnia Riviera Hoteli d.d., Opatija. Strateški razvojni plan 2002.-2010. godine. Institut za turizam. Elaborat/studija.
@unknown{unknown, author = {Ivandi\'{c}, Neven and Radni\'{c}, Ante and Teli\v{s}man-Ko\v{s}uta, Neda and Borani\'{c}, Snje\v{z}ana and Gatti, Petra and Kre\v{s}i\'{c}, Damir}, year = {2002}, keywords = {turizam, strate\v{s}ki razvojni plan, Opatija, Hrvatska}, title = {Liburnia Riviera Hoteli d.d., Opatija. Strate\v{s}ki razvojni plan 2002.-2010. godine}, keyword = {turizam, strate\v{s}ki razvojni plan, Opatija, Hrvatska} }
@unknown{unknown, author = {Ivandi\'{c}, Neven and Radni\'{c}, Ante and Teli\v{s}man-Ko\v{s}uta, Neda and Borani\'{c}, Snje\v{z}ana and Gatti, Petra and Kre\v{s}i\'{c}, Damir}, year = {2002}, keywords = {tourism, strategic development plan, Opatija, Croatia}, title = {Liburnia Riviera Hoteli d.d., Opatija. Strategic development plan 2002-2010.}, keyword = {tourism, strategic development plan, Opatija, Croatia} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font