Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 137430

Informacijska osnova marketinških odluka slučaj: Silca-Unican-Elzett, Budimpešta


First, Ivana
Informacijska osnova marketinških odluka slučaj: Silca-Unican-Elzett, Budimpešta // Međunarodni marketing forum 2002 / Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2002. str. 125-144 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 137430 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Informacijska osnova marketinških odluka slučaj: Silca-Unican-Elzett, Budimpešta
(Information for Marketing Decisions - Case: Silca-Unican-Elzett, Budapest)

Autori
First, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Međunarodni marketing forum 2002 / Grbac, Bruno - Rijeka : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2002, 125-144

Skup
Međunarodni marketing forum 2002

Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 14.05.2002

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
informacija; marketing; informacijski sustav; odluka
(Information; Marketing Information System; Decision)

Sažetak
Živimo u informacijskom društvu. Danas informacija može obići svijet u dijelu sekunde, no protok informacija nije nešto što se dešava samo od sebe, već je to kontinuirani proces kojim treba upravljati. Da bi informacije bile korisne donosiocu odluke kao njihovom korisniku, on mora osigurati njihov stalan priliv. Govoreći o protoku i korištenju informacija u poduzeću, izgradanja kvalitetnog marketing informacijskog sustava je imperativ za pouzdano upravljanje informacijama. // Rezultati istraživanja ukazuju na određene propuste informacijskog sustava istraživanog poduzeća i to u protoku informacija od tržišta do generalnog menadžera, od generalnog mendžera do tržišta i konačno unutar samog poduzeća. Rezultati istraživanja također indiciraju nekoliko činjenica, uvažavanjem kojih, mendžment može poboljšati informacijski sustav kao i općenito poslovanje i nastup na tržištu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0081008

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka


Citiraj ovu publikaciju:

First, Ivana
Informacijska osnova marketinških odluka slučaj: Silca-Unican-Elzett, Budimpešta // Međunarodni marketing forum 2002 / Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2002. str. 125-144 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
First, I. (2002) Informacijska osnova marketinških odluka slučaj: Silca-Unican-Elzett, Budimpešta. U: Grbac, B. (ur.)Međunarodni marketing forum 2002.
@article{article, author = {First, Ivana}, editor = {Grbac, B.}, year = {2002}, pages = {125-144}, keywords = {informacija, marketing, informacijski sustav, odluka}, title = {Informacijska osnova marketin\v{s}kih odluka slu\v{c}aj: Silca-Unican-Elzett, Budimpe\v{s}ta}, keyword = {informacija, marketing, informacijski sustav, odluka}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }
@article{article, author = {First, Ivana}, editor = {Grbac, B.}, year = {2002}, pages = {125-144}, keywords = {Information, Marketing Information System, Decision}, title = {Information for Marketing Decisions - Case: Silca-Unican-Elzett, Budapest}, keyword = {Information, Marketing Information System, Decision}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font