Pregled bibliografske jedinice broj: 137318
Učenje za demokratsko građanstvo u Europi
Učenje za demokratsko građanstvo u Europi. Zagreb: Centar za istraživanje, izobrazbu i dokumentaciju u obrazovanju za ljudska prava i demokratsko građanstvo, 2002 (studija)
CROSBI ID: 137318 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenje za demokratsko građanstvo u Europi
(Education for democratic citizenship in Europe)
Autori
Duerr, K. ; Spajić-Vrkaš, Vedrana ; Fereira Martins, I.
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, studija, znanstvena
Izdavač
Centar za istraživanje, izobrazbu i dokumentaciju u obrazovanju za ljudska prava i demokratsko građanstvo
Grad
Zagreb
Godina
2002
Stranica
110
ISBN
953-175-167-6
Ključne riječi
ljudska prava; demokracija; Europa; obrazovne politike
(human rights; democracy; Europe; educational policies)
Sažetak
Studija « ; ; Strategije za učenje demokratskog građanstva» ; ; jedna je od četiri temeljna završna dokumenta projekta "Obrazovanje za demokratsko građanstvo (ODG)", na kojemu se u Vijeću Europe radilo od 1997. do 2000. temeljem zaključaka Drugog sastanka na vrhu čelnika država i vlada zemalja članica Vijeća Europe. Tekst je podijeljen u dvije cjeline: 1) Učenje za demokratsko građanstvo u kontekstu i 2) Metode i prakse. U prvom dijelu se raspravlja o pojavi ideje ODG-u (kultura prava i odgovornosti, suvremeni inovativni pristupi odgoju i obrazovanju kojima se nastoje promicati demokratske promjene, kontekstualne promjene koje su dovele do pojave ideje ODG-a, uloga odgojnoobrazovnih reformi, odnos između ODG-a i drugih suvremenih pristupa) te o mogućnostima primjene ODG-a u formalnom, neformalnom i obrazovanju odraslih. U drugom dijelu se govori o općim obilježjima ODG-a, vještinama i kompetencijama učenika i učitelja u tom području, primjerenim metodama odgojnoobrazovnog rada te o društvenim i školskim uvjetima za provođenje ideje ODG-a. Na kraju se određuju ključna obilježja ODG-a i načela njegove primjene na regionalnoj, nacionalnoj i lokalnoj razini.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0100500
Ustanove:
Institut za društvena istraživanja , Zagreb
Profili:
Vedrana Spajić-Vrkaš
(autor)