Pregled bibliografske jedinice broj: 136833
Customer Orientation as a Term of Reference for the "New Economy"
Customer Orientation as a Term of Reference for the "New Economy" // Business Excellence: Performance Measures, Benchmarking and Best Practices in New Economy / Putnik, G. ; Gunesekaran, A. (ur.).
Braga: Vila Nova de Gaia, 2003. str. 317-320 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 136833 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Customer Orientation as a Term of Reference for the "New Economy"
Autori
Vranešević, Tihomir ; Dvorski, Stjepan ; Tipurić, Darko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Business Excellence: Performance Measures, Benchmarking and Best Practices in New Economy
/ Putnik, G. ; Gunesekaran, A. - Braga : Vila Nova de Gaia, 2003, 317-320
Skup
Business Excellence: Performance Measures, Benchmarking and Best Practices in New Economy
Mjesto i datum
Braga, Portugal, 18.06.2003. - 21.06.2003
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Performance; Benchmarking; New Economy
Sažetak
Performance, Benchmarking, New Economy.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin,
Ekonomski fakultet, Zagreb