Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 136698

Metodički priručnik za nastavnike, Fizika 3


Krsnik, Rudolf
Metodički priručnik za nastavnike, Fizika 3
Zagreb: Školska knjiga, 2003


CROSBI ID: 136698 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Metodički priručnik za nastavnike, Fizika 3
(Didactical teachers' guide, Physics 3)

Autori
Krsnik, Rudolf

Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)

Izdavač
Školska knjiga

Grad
Zagreb

Godina
2003

Stranica
48

ISBN
953-0-50523-X

Ključne riječi
interaktivna nastava; konstruktivizam; problemski usmjerena nastava; pretkoncepcije; konceptualna promjena; deklarativno znanje; proceduralno; znanje
(interactive teaching; constructivism; problem solving; preconceptions; conceptual change; declarative knowledge; procedural knowledge)

Sažetak
Ovaj je metodički priručnik napisan s namjerom da profesorima fizike olakša izvođenje suvremene, interaktivne, konstruktivistički usmjerene i kvalitetne nastave fizike u trećem razredu gimnazije. Raspravljene su mnoge spoznaje koje su važne za nastavnika, a koje ne mogu ići u udžbenik. Poglavito su to primjedbe i rasprave o učenicima, o primjerenosti razine izlaganja njihovom kognitivnom sustavu, o tipičnim pretkoncepcijama i tipičnim teškoćama u savladavanju pojmova i sadržaja iz različitih područja fizike koja su sadržana u programu trećeg razreda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0119266

Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Rudolf Krsnik (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Krsnik, Rudolf
Metodički priručnik za nastavnike, Fizika 3
Zagreb: Školska knjiga, 2003
Krsnik, R. (2003) Metodički priručnik za nastavnike, Fizika 3. Zagreb. Školska knjiga.
@unknown{unknown, author = {Krsnik, Rudolf}, year = {2003}, pages = {48}, keywords = {interaktivna nastava, konstruktivizam, problemski usmjerena nastava, pretkoncepcije, konceptualna promjena, deklarativno znanje, proceduralno, znanje}, isbn = {953-0-50523-X}, title = {Metodi\v{c}ki priru\v{c}nik za nastavnike, Fizika 3}, keyword = {interaktivna nastava, konstruktivizam, problemski usmjerena nastava, pretkoncepcije, konceptualna promjena, deklarativno znanje, proceduralno, znanje}, publisher = {\v{S}kolska knjiga}, publisherplace = {Zagreb} }
@unknown{unknown, author = {Krsnik, Rudolf}, year = {2003}, pages = {48}, keywords = {interactive teaching, constructivism, problem solving, preconceptions, conceptual change, declarative knowledge, procedural knowledge}, isbn = {953-0-50523-X}, title = {Didactical teachers' guide, Physics 3}, keyword = {interactive teaching, constructivism, problem solving, preconceptions, conceptual change, declarative knowledge, procedural knowledge}, publisher = {\v{S}kolska knjiga}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font