Pregled bibliografske jedinice broj: 136311
Croatian Supermarket Shoppers’ Preferences in Terms of Sales Staff Behaviour and Store Design: A Segmentation Analysis
Croatian Supermarket Shoppers’ Preferences in Terms of Sales Staff Behaviour and Store Design: A Segmentation Analysis // Proceedings of 5th International Conference on Enterprise in Transition, Proceedings / Reić, Zlatan (ur.).
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2003. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 136311 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Croatian Supermarket Shoppers’ Preferences in Terms of Sales Staff Behaviour and Store Design: A Segmentation Analysis
Autori
Mihić, Mirela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Proceedings of 5th International Conference on Enterprise in Transition, Proceedings
/ Reić, Zlatan - Split : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2003
Skup
5th International Conference on Enterprise in Transition
Mjesto i datum
Tučepi, Hrvatska; Split, Hrvatska, 22.05.2003. - 24.05.2003
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
retailers; market segmentation; shoppers; affective and cognitive variables; demographic variables; cluster analysis
Sažetak
Cilj rada je ukazati na važnost poznavanja i primjene strategije tržišne segmentacije za marketere, menadžere i maloprodavače u zemljama u tranziciji te utvrditi mogu li preferencije potrošača, odnosno važnost koju oni pridaju pojedinim obilježjima ponašanja i izgleda prodajnog osoblja te elementima uređenja prodajnog mjesta poslužiti kao osnovica za segmentiranje kupaca u supermarketima.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija