Pregled bibliografske jedinice broj: 136091
Promocijske aktivnosti prodavaonice
Promocijske aktivnosti prodavaonice // Mostariensia, 17 (2003), 95-107 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 136091 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Promocijske aktivnosti prodavaonice
(Promotional Activities in Retailing)
Autori
Mihić, Mirela ; Kraljević, Sandra
Izvornik
Mostariensia (1023-8638) 17
(2003);
95-107
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
ekonomska propaganda; osobna prodaja; prodajna promocija; odnosi s javnošću; publicitet; potrošači; maloprodavači
(Advertising; Personal Selling; Sales Promotion; Public Relations; Publicity; customers; retailers)
Sažetak
Cilj ovog rada je prezentirati značaj i utjecaj promocijskih aktivnosti prodavaonice u privlačenju potrošača i njihovom poticanju na kupnju. U radu se navode ciljevi i funkcije, te prednosti i ograničenja temeljnih promidžbenih aktivnosti u procesu komuniciranja s kupcima. Polazeći od toga autorice zaključuju da maloprodavači moraju vrlo pažljivo planirati i razvijati cjelokupnu strategiju promocije da bi mogli uspješno komunicirati s ciljnim tržištem. Stoga sve promocijske aktivnosti moraju djelovati integrirano i koordinirano, a koje će od njih u promocijskom spletu imati veću ili manju ulogu ovisi u prvom redu o konkretnoj prodavaonici i njezinom asortimanu te karakteristikama ciljnog tržišta. Autorice također naglašavaju kako je pri planiranju i kreiranju promocijske strategije potrebno imati na umu da promocijski miks predstavlja samo jedan element cjelokupnog marketinškog spleta te se planovi ekonomske propagande, prodajne promocije
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija