Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 136091

Promocijske aktivnosti prodavaonice


Mihić, Mirela; Kraljević, Sandra
Promocijske aktivnosti prodavaonice // Mostariensia, 17 (2003), 95-107 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 136091 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Promocijske aktivnosti prodavaonice
(Promotional Activities in Retailing)

Autori
Mihić, Mirela ; Kraljević, Sandra

Izvornik
Mostariensia (1023-8638) 17 (2003); 95-107

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
ekonomska propaganda; osobna prodaja; prodajna promocija; odnosi s javnošću; publicitet; potrošači; maloprodavači
(Advertising; Personal Selling; Sales Promotion; Public Relations; Publicity; customers; retailers)

Sažetak
Cilj ovog rada je prezentirati značaj i utjecaj promocijskih aktivnosti prodavaonice u privlačenju potrošača i njihovom poticanju na kupnju. U radu se navode ciljevi i funkcije, te prednosti i ograničenja temeljnih promidžbenih aktivnosti u procesu komuniciranja s kupcima. Polazeći od toga autorice zaključuju da maloprodavači moraju vrlo pažljivo planirati i razvijati cjelokupnu strategiju promocije da bi mogli uspješno komunicirati s ciljnim tržištem. Stoga sve promocijske aktivnosti moraju djelovati integrirano i koordinirano, a koje će od njih u promocijskom spletu imati veću ili manju ulogu ovisi u prvom redu o konkretnoj prodavaonici i njezinom asortimanu te karakteristikama ciljnog tržišta. Autorice također naglašavaju kako je pri planiranju i kreiranju promocijske strategije potrebno imati na umu da promocijski miks predstavlja samo jedan element cjelokupnog marketinškog spleta te se planovi ekonomske propagande, prodajne promocije

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0055006

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split


Citiraj ovu publikaciju:

Mihić, Mirela; Kraljević, Sandra
Promocijske aktivnosti prodavaonice // Mostariensia, 17 (2003), 95-107 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Mihić, M. & Kraljević, S. (2003) Promocijske aktivnosti prodavaonice. Mostariensia, 17, 95-107.
@article{article, author = {Mihi\'{c}, Mirela and Kraljevi\'{c}, Sandra}, year = {2003}, pages = {95-107}, keywords = {ekonomska propaganda, osobna prodaja, prodajna promocija, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, publicitet, potro\v{s}a\v{c}i, maloprodava\v{c}i}, journal = {Mostariensia}, volume = {17}, issn = {1023-8638}, title = {Promocijske aktivnosti prodavaonice}, keyword = {ekonomska propaganda, osobna prodaja, prodajna promocija, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, publicitet, potro\v{s}a\v{c}i, maloprodava\v{c}i} }
@article{article, author = {Mihi\'{c}, Mirela and Kraljevi\'{c}, Sandra}, year = {2003}, pages = {95-107}, keywords = {Advertising, Personal Selling, Sales Promotion, Public Relations, Publicity, customers, retailers}, journal = {Mostariensia}, volume = {17}, issn = {1023-8638}, title = {Promotional Activities in Retailing}, keyword = {Advertising, Personal Selling, Sales Promotion, Public Relations, Publicity, customers, retailers} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font