Pregled bibliografske jedinice broj: 136062
Značenje marketinga u stvaranju kriterija i modela odabira ponuditelja u građevinarstvu
Značenje marketinga u stvaranju kriterija i modela odabira ponuditelja u građevinarstvu, 2003., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 136062 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Značenje marketinga u stvaranju kriterija i modela odabira ponuditelja u građevinarstvu
(The role of marketing in the creation of criterion and model for selection in building industry)
Autori
Novosel-Dolnjak, Zvonko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
12.05
Godina
2003
Stranica
190
Mentor
Hitrec, Miodrag
Neposredni voditelj
Brčić-Stipčević, Vesna
Ključne riječi
marketing; model; građevinarstvo
(marketing; model; building industry)
Sažetak
Kroz ovaj rad utvrđeno je da izbor optimalnih kriterija za izbor najpovoljnije ponude za izvođenje radova omogućava ostvarivanje cilja investicijskog projekta koji predstavlja izvođenje radova s najniže mogućom cijenom i što kraćem roku s propisanom kvalitetom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija