Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 136062

Značenje marketinga u stvaranju kriterija i modela odabira ponuditelja u građevinarstvu


Novosel-Dolnjak, Zvonko
Značenje marketinga u stvaranju kriterija i modela odabira ponuditelja u građevinarstvu, 2003., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 136062 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Značenje marketinga u stvaranju kriterija i modela odabira ponuditelja u građevinarstvu
(The role of marketing in the creation of criterion and model for selection in building industry)

Autori
Novosel-Dolnjak, Zvonko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
12.05

Godina
2003

Stranica
190

Mentor
Hitrec, Miodrag

Neposredni voditelj
Brčić-Stipčević, Vesna

Ključne riječi
marketing; model; građevinarstvo
(marketing; model; building industry)

Sažetak
Kroz ovaj rad utvrđeno je da izbor optimalnih kriterija za izbor najpovoljnije ponude za izvođenje radova omogućava ostvarivanje cilja investicijskog projekta koji predstavlja izvođenje radova s najniže mogućom cijenom i što kraćem roku s propisanom kvalitetom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0067025

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Miodrag Hitrec (mentor)

Avatar Url Vesna Brčić-Stipčević (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Novosel-Dolnjak, Zvonko
Značenje marketinga u stvaranju kriterija i modela odabira ponuditelja u građevinarstvu, 2003., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
Novosel-Dolnjak, Z. (2003) 'Značenje marketinga u stvaranju kriterija i modela odabira ponuditelja u građevinarstvu', magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Novosel-Dolnjak, Zvonko}, year = {2003}, pages = {190}, keywords = {marketing, model, gra\djevinarstvo}, title = {Zna\v{c}enje marketinga u stvaranju kriterija i modela odabira ponuditelja u gra\djevinarstvu}, keyword = {marketing, model, gra\djevinarstvo}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Novosel-Dolnjak, Zvonko}, year = {2003}, pages = {190}, keywords = {marketing, model, building industry}, title = {The role of marketing in the creation of criterion and model for selection in building industry}, keyword = {marketing, model, building industry}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font