Pregled bibliografske jedinice broj: 135764
Razvitak hrvatske maloprodaje i ekonomsko okruženje
Razvitak hrvatske maloprodaje i ekonomsko okruženje // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 53 (2002), 9-10; 883-902 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 135764 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvitak hrvatske maloprodaje i ekonomsko okruženje
(Retail Trade and the Economic Environment)
Autori
Anić, Ivan Damir
Izvornik
Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb (0424-7558) 53
(2002), 9-10;
883-902
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Rast i razvoj maloprodaje; Ekonomsko okruženje; Cjenovna konkurencija; Strukturno prilagođavanje maloprodaje; Strategije razvoja maloprodaje
(growth and development of retail trade; economic environment; price competition; structural adjustment of retail trade; retail trade development strategies)
Sažetak
U pozadini dinamičkih promjena u hrvatskoj maloprodaji jesu brojni čimbenici, a posebno se ističe ekonomsko okruženje. Rastući BDP i dohoci pridonose rastućoj potrošnji i rastućem maloprodajnom prometu. Niska kupovna moć i nedovoljni rast BDP-a, ograničavaju rast maloprodajnog prometa. Potrošači traže najjeftinije izvore kupnje, što intenzivira cjenovnu konkurenciju, okrupnjavanje i koncentraciju tržišnog udjela u maloprodaji. Pobjednici su sustavi za masovnu distribuciju, a gubitnici su nezavisni i nerestrukturirani maloprodavači, koji trebaju primijeniti strategije strukturalnog prilagođavanja radi povećanja konkurentnosti cijena i trgovačke ponude.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- CAB ABSTRACTS
- AGRIS
- GEOBASE (
- TM)
- INTERNATIONAL BIBLOGRAPHY OF THE SOCIAL SCIENCES: ECONOMICS