Pregled bibliografske jedinice broj: 135479
Nove strategije u distribuciji
Nove strategije u distribuciji // Suvremena trgovina, 28 (2003), 1; 8-10 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 135479 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nove strategije u distribuciji
(New strategies in distribution)
Autori
Brčić-Stipčević, Vesna
Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 28
(2003), 1;
8-10
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
distribucija; strategija; outsourcing; proces koncentracije; informatizacija
(distribution; strategies; outsourcing; concentration; informatisation)
Sažetak
Danas, u uvjetima svekolike globalizacije, dostupnost gotovo svih informacija potrebnih za poslovno odlučivanje i stalnih promjena u okruženju, bitno je preteči konkurenciju ili se barem boriti s njom za kupce. Stalno kašnjenje u uvođenju tehnoloških promjena, informatičkoj podršci upravljanju, korištenju suvremenih metoda upravljanja i usklađivanje s novim strategijama još više pogoršava tržišni položaj poduzeća iz Republike Hrvatske s obzirom na konkurenciju iz inozemstva. Djelatnost trgovine nije pošteđena promjena a konkurencija u sektoru maloprodaje je izuzetno jaka. Poduzetnici koji žele opstati na tržištu moraju uvažavati promjene u okruženju a to se ponajprije odnosi na nove strategije u distribuciji i čimbenike povećanja konkurentnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA