Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 134576

Utjecaj i prihvaćanje inteligentne hipermedijske autorske ljuske u nastavi


Stankov, Slavomir; Amižić, Ani; Žitko, Branko
Utjecaj i prihvaćanje inteligentne hipermedijske autorske ljuske u nastavi, 2003. (ekspertiza).


CROSBI ID: 134576 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj i prihvaćanje inteligentne hipermedijske autorske ljuske u nastavi
(Hypermedial authgoring shell in instruction: acceptance and influence)

Autori
Stankov, Slavomir ; Amižić, Ani ; Žitko, Branko

Izvornik
Interni izvještaj

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ekspertiza

Godina
2003

Ključne riječi
hipermedijska autorska ljuska; uvod u računarstvo; provjera znanja; kviz
(hypermedial authoring shell; introduction to computer science; knowledge evaluating; quiz)

Sažetak
Temeljem protokola i plana istraživanja na projektu 0177110 tijekom zimskog semestra akademske godine 2002/2003 izvršeno je istraživanje o ustanovljavanju utjecaja i prihvaćanja hipermedijske autorske ljuske u nastavi na Fakultetu prirodoslovno &#8211 ; matematičkih znanosti i odgojnih područja Sveučilišta u Splitu. Uvjeti testiranja Pilot testiranje je obuhvatilo studente koji su u navedenom semestru upisali kolegij Uvod u računarstvo. Obuhvaćene su studijske grupe: matematike, matematike i informatike, informatike i tehničke kulture, fizike i informatike te fizike i tehničke kulture. Testiranju je pristupilo ukupno 75 studenata. Testiranje je obavljeno za devet nastavnih cjelina koje sačinjavaju nastavni sadržaj kolegija Uvod u računarstvo i to: &#8226 ; Računalo kao sustav &#8226 ; Operacijski sustav MS-DOS &#8226 ; Operacijski sustav MS-Windows &#8226 ; Programski alat Norton Commander &#8226 ; Programski alat Windows Commander &#8226 ; Obrada Teksta MS-Word &#8226 ; Proračunske tablice MS Excel &#8226 ; Prezentacijski sustav MS-PowerPoint &#8226 ; Osnove računalnih mreža &#8226 ; Osnove programiranja Testiranje je obavljeno u tri ciklusa. Testiranje je provedeno putem programskog sustava tipa kviza sa deset serija po dva pitanja. Kviz je generativnog tipa organiziran u tri težinske kategorije. Počinje se drugom težinskom kategorijom i u zavisnosti od uspješnosti ide se ili u teže kategoriju (više bodova za ocjenu, teža, pitanja) ili u lakšu kategoriju (manje bodova, lakša pitanja). Onaj student koji je bio jednom u drugoj kategoriji i devet puta u trećoj je uspješno riješio kviz. Svi studenti koji su uspješno riješili sva tri ciklusa kviza bili su oslobođeni praktičnog dijela ispita kolegija Uvod u računarstvo. Testiranje je provedeno na mrežnoj - distribuiranoj verziji sustava Tutor &#8211 ; Expert System (TEx-Sys) s nazivom Distributed Tutor &#8211 ; Expert System (DTEx-Sys) na računalu poslužitelju proliant.pmfst.hr. Izvršeno je i anketno ispitivanje studenata o upotrebljivosti ovakvog načina testiranja znanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo



POVEZANOST RADA


Projekti:
0177110

Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Branko Žitko (autor)

Avatar Url Slavomir Stankov (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Stankov, Slavomir; Amižić, Ani; Žitko, Branko
Utjecaj i prihvaćanje inteligentne hipermedijske autorske ljuske u nastavi, 2003. (ekspertiza).
Stankov, S., Amižić, A. & Žitko, B. (2003) Utjecaj i prihvaćanje inteligentne hipermedijske autorske ljuske u nastavi. Interni izvještaj. Ekspertiza.
@unknown{unknown, author = {Stankov, Slavomir and Ami\v{z}i\'{c}, Ani and \v{Z}itko, Branko}, year = {2003}, keywords = {hipermedijska autorska ljuska, uvod u ra\v{c}unarstvo, provjera znanja, kviz}, title = {Utjecaj i prihva\'{c}anje inteligentne hipermedijske autorske ljuske u nastavi}, keyword = {hipermedijska autorska ljuska, uvod u ra\v{c}unarstvo, provjera znanja, kviz} }
@unknown{unknown, author = {Stankov, Slavomir and Ami\v{z}i\'{c}, Ani and \v{Z}itko, Branko}, year = {2003}, keywords = {hypermedial authoring shell, introduction to computer science, knowledge evaluating, quiz}, title = {Hypermedial authgoring shell in instruction: acceptance and influence}, keyword = {hypermedial authoring shell, introduction to computer science, knowledge evaluating, quiz} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font