Pregled bibliografske jedinice broj: 133828
Didaktičko-metodički aspekti rada s učenicima s posebnim potrebama
Didaktičko-metodički aspekti rada s učenicima s posebnim potrebama // Do prihvaćanja zajedno:Integracija djece s posebnim potrebama-priručnik za učitelje / Kiš-Glavaš, Lelia ; Fulgosi-Masnjak, Rea (ur.).
Zagreb: Hrvatska udruga za stručnu pomoć djeci s posebnim potrebama - IDEM, 2002. str. 132-180
CROSBI ID: 133828 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Didaktičko-metodički aspekti rada s učenicima s posebnim potrebama
(Didactical and metodical aspects of working with students with special needs)
Autori
Ivančić, Đurđica ; Stančić, Zrinjka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Do prihvaćanja zajedno:Integracija djece s posebnim potrebama-priručnik za učitelje
Urednik/ci
Kiš-Glavaš, Lelia ; Fulgosi-Masnjak, Rea
Izdavač
Hrvatska udruga za stručnu pomoć djeci s posebnim potrebama - IDEM
Grad
Zagreb
Godina
2002
Raspon stranica
132-180
ISBN
953-98972-0-3
Ključne riječi
učenici s posebnim potrebama, vršnjaci, redovni sustav odgoja i obrazovanja, prilagođeni programi
(students with special needs, peers, regular education, curriculum)
Sažetak
Didaktičko- metodički aspekti rada s učenicim s posebnim potrebama podrazumijevaju ona stručna gledišta koja su važna za bolje razumijevanje i provođenje edukacije u integracijskim uvjetima školovanja. Didaktičko-metodički postupci rada odnose se na odabir primjerenih strategija rada i prilagođavanja sadržaja u poučavanju učenika s posebnim potrebama sukladno njihovim osobitostima.
Izvorni jezik
Hrvatski