Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 133741

Tematiziranje odnosa teorija - praksa u pedagogiji


Palekčić, Marko
Tematiziranje odnosa teorija - praksa u pedagogiji // Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse : zbornik radova = Relationship pf pedagogical theory and pedagogic practice : collection of scientific papers / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka, 2002. str. 64-82 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 133741 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Tematiziranje odnosa teorija - praksa u pedagogiji
(Thematisation of the Relationship of Theory and Practice in Pedagogy)

Autori
Palekčić, Marko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse : zbornik radova = Relationship pf pedagogical theory and pedagogic practice : collection of scientific papers / Rosić, Vladimir - Rijeka, 2002, 64-82

ISBN
953-6839-19-9

Skup
Međunarodni znanstveni kolokvij Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse

Mjesto i datum
Crikvenica, Hrvatska, 18.04.2002. - 19.04.2002

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
odnos teorija-praksa
(relationship of theory and practice)

Sažetak
U radu su ukratko predstavljeni načini tematiziranja odnosa teorija-praksa u pedagogiji (primjerice: Herbartov pojam "pedagoškog takta", Schleiermacherovo shvaćanje o primatu prakse, Weingerovo trostupanjsko određenje pedagoške teorije, Schonovo shvaćanje "refleksivnog praktičara", Petzelov odnos znanja i držanja, različiti pokušaji profesionalizacije pedagoške djelatnosti i tematiziranje pojma implicitnog znanja) i kritički propitani - ponajprije glede doprinosa ovih modela spoznaji "pedagogškog". Autor ukazuje na pretpostavke za novo shvaćanje odnosa teorija i praksa u pedagogiji i pledira za dignitet i dalju izgradnju pedagogijske teorije (na primjeru odnosa poučavanja i učenja). U radu je ukazano i na neke posljedice različitog načina tematiziranja odnosa teorija-praksa u pedagogiji na poimanje pedagogije same, to jest na njezin znanstveni status i manjkavu morfologiju pedagogijskih pojmova te na posljedice koje se odnose na koncept i organizaciju studija pedagogije, posebice na ulogu pedagogijskih teorijskih znanja i izgradnju pedagogijskih kompetencija u obrazovanju nastavnika.

Izvorni jezik
Hrv-ger

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0130489

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marko Palekčić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Palekčić, Marko
Tematiziranje odnosa teorija - praksa u pedagogiji // Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse : zbornik radova = Relationship pf pedagogical theory and pedagogic practice : collection of scientific papers / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka, 2002. str. 64-82 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Palekčić, M. (2002) Tematiziranje odnosa teorija - praksa u pedagogiji. U: Rosić, V. (ur.)Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse : zbornik radova = Relationship pf pedagogical theory and pedagogic practice : collection of scientific papers.
@article{article, author = {Palek\v{c}i\'{c}, Marko}, editor = {Rosi\'{c}, V.}, year = {2002}, pages = {64-82}, keywords = {odnos teorija-praksa}, isbn = {953-6839-19-9}, title = {Tematiziranje odnosa teorija - praksa u pedagogiji}, keyword = {odnos teorija-praksa}, publisherplace = {Crikvenica, Hrvatska} }
@article{article, author = {Palek\v{c}i\'{c}, Marko}, editor = {Rosi\'{c}, V.}, year = {2002}, pages = {64-82}, keywords = {relationship of theory and practice}, isbn = {953-6839-19-9}, title = {Thematisation of the Relationship of Theory and Practice in Pedagogy}, keyword = {relationship of theory and practice}, publisherplace = {Crikvenica, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font