Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 133644

Dihotomije pedagogijske teorije i prakse u promjenama školstva


Mijatović, Antun
Dihotomije pedagogijske teorije i prakse u promjenama školstva // Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2002. str. 23-38 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 133644 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Dihotomije pedagogijske teorije i prakse u promjenama školstva
(Dichotomies of Pedagogical Theori and Practice in Chaning the School System)

Autori
Mijatović, Antun

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse / Rosić, Vladimir - Rijeka : Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2002, 23-38

Skup
Međunarodni znanstveni kolokvij "Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse"

Mjesto i datum
Crikvenica, Hrvatska, 18.04.2002. - 19.04.2002

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
pedagogijska teorija i školska praksa; postkomunističko i tranzicijsko stanje u Hrvatskoj; školski sustav
(pedagogical theory and school practice; post-communist and transition state in Croatia; school system)

Sažetak
Rad problematizira nekoliko ključnih pitanja u odnosima pedagogijske teorije i školske prakse za konkretne uvjete današnjeg, postkomunističkog i tranzicijskog stanja u Hrvatskoj. Konstatira se da pitanje odnosa teorije i prakse danas ima sasvim drugačije značenje i sasvim drugačiji kontekst od odnosa teorije i prakse u monističkom socijalno-političkom sustavu. Navode se brojni indikatori za stanje pedagogijske teorije i stanje školske prakse kao i za njihov međusobni odnos. Zaključuje se da je provođenje promjena u školskom sustavu i sustavu odgoja i obrazovanja kritično razdoblje u kojem se bolje nego u drugim situacijama iskazuje stvarni odnos teorije i prakse i stvarni problemi u kvaliteti tog odnosa. Smisao analiziranja kritičnih točaka u odnosima pedagogijske teorije i školske prakse ima smisla ukoliko je uočena potreba njihovog međusobnog usaglašavanja i zajedničke odgovornosti za profesionalni ugled i stanje školstva u konkretnoj situaciji. Autor navodi da se u rješavanju brojnih dihotomija javlja ključni problem kriterija i arbitraže te sustav demokratskih institucija i procedura koje pružaju jamstvo demokratskim i pluralnim opcijama koje nude znanstevnici i praktičari.

Izvorni jezik
Hrvatski, engleski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0130489

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Antun Mijatović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mijatović, Antun
Dihotomije pedagogijske teorije i prakse u promjenama školstva // Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2002. str. 23-38 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Mijatović, A. (2002) Dihotomije pedagogijske teorije i prakse u promjenama školstva. U: Rosić, V. (ur.)Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse.
@article{article, author = {Mijatovi\'{c}, Antun}, editor = {Rosi\'{c}, V.}, year = {2002}, pages = {23-38}, keywords = {pedagogijska teorija i \v{s}kolska praksa, postkomunisti\v{c}ko i tranzicijsko stanje u Hrvatskoj, \v{s}kolski sustav}, title = {Dihotomije pedagogijske teorije i prakse u promjenama \v{s}kolstva}, keyword = {pedagogijska teorija i \v{s}kolska praksa, postkomunisti\v{c}ko i tranzicijsko stanje u Hrvatskoj, \v{s}kolski sustav}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Crikvenica, Hrvatska} }
@article{article, author = {Mijatovi\'{c}, Antun}, editor = {Rosi\'{c}, V.}, year = {2002}, pages = {23-38}, keywords = {pedagogical theory and school practice, post-communist and transition state in Croatia, school system}, title = {Dichotomies of Pedagogical Theori and Practice in Chaning the School System}, keyword = {pedagogical theory and school practice, post-communist and transition state in Croatia, school system}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Crikvenica, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font