Pregled bibliografske jedinice broj: 133582
Način definiranja pojmova u dvojezične djece i programi, udžbenici, metode poučavanja
Način definiranja pojmova u dvojezične djece i programi, udžbenici, metode poučavanja // Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini II.: teorijska razmatranja, primjena / Pavličević-Franić, Dunja ; Kovačević, Melita (ur.).
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, 2003. str. 148-158
CROSBI ID: 133582 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Način definiranja pojmova u dvojezične djece i programi, udžbenici, metode poučavanja
(Concept Defining by Bilingual Children - Programmes, Textbooks, Teaching Methods)
Autori
Vodopija, Irena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini II.: teorijska razmatranja, primjena
Urednik/ci
Pavličević-Franić, Dunja ; Kovačević, Melita
Izdavač
Sveučilište u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2003
Raspon stranica
148-158
ISBN
953-191-208-4
Ključne riječi
definiranje pojmova, dvojezična djeca, udžbenici, programi i planovi
(concept defining, bilingual children, textbooks, curriculum)
Sažetak
U dvojezičnoj populaciji djece osnovnoškolske dobi postoji problem nedovoljnog poznavanja hrvatskoga jezika. Definicije pojmova koje se javljaju u udžbenicima često su preteške, odnosno nerazumljive takvoj djeci. Sve to upućuje na potrebu poznavanja načina na koji dvojezična djeca definiraju pojmove i usklađivanja planova i programa s jezičnom kompetencijom dvojezične djece.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija