Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 133582

Način definiranja pojmova u dvojezične djece i programi, udžbenici, metode poučavanja


Vodopija, Irena
Način definiranja pojmova u dvojezične djece i programi, udžbenici, metode poučavanja // Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini II.: teorijska razmatranja, primjena / Pavličević-Franić, Dunja ; Kovačević, Melita (ur.).
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, 2003. str. 148-158


CROSBI ID: 133582 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Način definiranja pojmova u dvojezične djece i programi, udžbenici, metode poučavanja
(Concept Defining by Bilingual Children - Programmes, Textbooks, Teaching Methods)

Autori
Vodopija, Irena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini II.: teorijska razmatranja, primjena

Urednik/ci
Pavličević-Franić, Dunja ; Kovačević, Melita

Izdavač
Sveučilište u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2003

Raspon stranica
148-158

ISBN
953-191-208-4

Ključne riječi
definiranje pojmova, dvojezična djeca, udžbenici, programi i planovi
(concept defining, bilingual children, textbooks, curriculum)

Sažetak
U dvojezičnoj populaciji djece osnovnoškolske dobi postoji problem nedovoljnog poznavanja hrvatskoga jezika. Definicije pojmova koje se javljaju u udžbenicima često su preteške, odnosno nerazumljive takvoj djeci. Sve to upućuje na potrebu poznavanja načina na koji dvojezična djeca definiraju pojmove i usklađivanja planova i programa s jezičnom kompetencijom dvojezične djece.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0122010
0245002

Profili:

Avatar Url Irena Vodopija (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vodopija, Irena
Način definiranja pojmova u dvojezične djece i programi, udžbenici, metode poučavanja // Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini II.: teorijska razmatranja, primjena / Pavličević-Franić, Dunja ; Kovačević, Melita (ur.).
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, 2003. str. 148-158
Vodopija, I. (2003) Način definiranja pojmova u dvojezične djece i programi, udžbenici, metode poučavanja. U: Pavličević-Franić, D. & Kovačević, M. (ur.) Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini II.: teorijska razmatranja, primjena. Zagreb, Sveučilište u Zagrebu, str. 148-158.
@inbook{inbook, author = {Vodopija, Irena}, year = {2003}, pages = {148-158}, keywords = {definiranje pojmova, dvojezi\v{c}na djeca, ud\v{z}benici, programi i planovi}, isbn = {953-191-208-4}, title = {Na\v{c}in definiranja pojmova u dvojezi\v{c}ne djece i programi, ud\v{z}benici, metode pou\v{c}avanja}, keyword = {definiranje pojmova, dvojezi\v{c}na djeca, ud\v{z}benici, programi i planovi}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Vodopija, Irena}, year = {2003}, pages = {148-158}, keywords = {concept defining, bilingual children, textbooks, curriculum}, isbn = {953-191-208-4}, title = {Concept Defining by Bilingual Children - Programmes, Textbooks, Teaching Methods}, keyword = {concept defining, bilingual children, textbooks, curriculum}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font