Pregled bibliografske jedinice broj: 133482
Nastava hrvatskoga jezika u dvojezičnim hrvatsko-mađarskim školama
Nastava hrvatskoga jezika u dvojezičnim hrvatsko-mađarskim školama // Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini I.: prikazi, problemi, putokazi / Kovačević, Melita ; Pavličević-Franić, Dunja (ur.).
Zagreb: Naklada Slap ; Sveučilište u Zagrebu, 2002. str. 46-47
CROSBI ID: 133482 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nastava hrvatskoga jezika u dvojezičnim hrvatsko-mađarskim školama
(Teaching Croatian in Biligual Croatian-Hungarian Schools)
Autori
Vodopija, Irena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni
Knjiga
Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini I.: prikazi, problemi, putokazi
Urednik/ci
Kovačević, Melita ; Pavličević-Franić, Dunja
Izdavač
Naklada Slap ; Sveučilište u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2002
Raspon stranica
46-47
ISBN
953-191-208-4
Ključne riječi
Hrvatsko-mađarska škola, dvojezičnost, udžbenici, nastavni plan i program
(Croatian-Hungarian school, biligualism, textbooks, curriculum)
Sažetak
U radu se govori o problemima nastave hrvatskoga jezika u dvojezičnim školama u Baranji. Ukazuje se na potrebu mijenjanja nastavnog plana i programa za učenje hrvatskoga jezika budući da učenici bolje vladaju mađarskim nego hrvatskim jezikom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek,
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Irena Vodopija
(autor)