Pregled bibliografske jedinice broj: 133403
Zanemareno dijete u školi
Zanemareno dijete u školi // Kriminologija & socijalna integracija, 10 (2003), 1; 59-72 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 133403 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zanemareno dijete u školi
(Neglect child in school)
Autori
Ajduk, Ratimira ; Ferić, Martina
Izvornik
Kriminologija & socijalna integracija (1330-2604) 10
(2003), 1;
59-72
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
zapuštanje djece; odgojna uloga škole; pozitivan razvoj.
(child neglect; school environment; positive development)
Sažetak
Rad se bavi temom zapuštanja djece i problemima s kojima se škola, kao prva institucija društva nakon obitelji, susreće pri rješavanju tog problema. Zapuštanje djece je opisano i definirano s kazneno-pravnog stajališta. Kako bi se bolje razumio ovaj problem potrebno je poznavati razvoj djeteta te znati koliko je poticanje od strane roditelja važno za zdrav razvoj dijeteta, odnosno kako je nedostatak poticanja prvi znak zanemarivanja djeteta. U radu je dat prilično opsežan prikaz indikatora zapuštanja djece. Nadalje, u radu se opisuje odgojna funkcija škole te njezine mogućnosti za obavljanje te funkcije. Kao primjer iz prakse prikazan je slučaj zanemarivanog djeteta, te načini rada škole, odnosno stučnog suradnika u tom slučaju. Na kraju se daje mogući model pristupa suočavanja s problemom zanemarivanja djece, kao i svim ostalim problemima u kojima se može naći dijete.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0013009
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Martina Ferić
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts
- BIOSIS
- INIST-CNRS
- The Eric Clearing house on disabilities an gifted education
- American Psychological association