Pregled bibliografske jedinice broj: 133400
Analiza jezičnih udžbenika za niže razrede osnovne škole
Analiza jezičnih udžbenika za niže razrede osnovne škole // Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini = Communicative competence in language pluralistic environment / Kovačević, Melita ; Pavličević-Franić, Dunja (ur.).
Jasrebarsko: Naklada Slap, 2002. str. 25-34
CROSBI ID: 133400 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza jezičnih udžbenika za niže razrede osnovne škole
(The Analysis of the Textbooks in Lower Classes in the Elementary School)
Autori
Vodopija, Irena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini = Communicative competence in language pluralistic environment
Urednik/ci
Kovačević, Melita ; Pavličević-Franić, Dunja
Izdavač
Naklada Slap
Grad
Jasrebarsko
Godina
2002
Raspon stranica
25-34
ISBN
953-191-208-4
Ključne riječi
udžbenik, hrvatski jezik, didaktičko-metodički instrumentarij, komunikacijska kompetencija
(textbook, Croatian language, didactical and methodological instruments, communicative competence)
Sažetak
U radu se analiziraju jezični udžbenici, odnosno njihova usklađenost sa zahtjevima nastavnoga plana i programa, s dobi djece i sa znanstvenim spoznajama. Posebno se analizira didaktičko-metodički instumentarij. Utvrđuje se koliko udžbenici potiču razvoj komunikacijske kompetencije u nižim razredima osnovne škole.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek,
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Irena Vodopija
(autor)