Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 133115

Obrazovanje odraslih u kontekstu cjeloživotnog učenja : iskustvo i perspektiva razvijenih zemalja


Pastuović, Nikola
Obrazovanje odraslih u kontekstu cjeloživotnog učenja : iskustvo i perspektiva razvijenih zemalja // Obrazovanje odraslih i cjeloživotno učenje / Kaplan, Anita ; Matijević Milan (ur.).
Zagreb: Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2002. str. 305-316 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 133115 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Obrazovanje odraslih u kontekstu cjeloživotnog učenja : iskustvo i perspektiva razvijenih zemalja
(Education of the adult ina context of life long learning : experineces and perspective of the developped countires)

Autori
Pastuović, Nikola

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Obrazovanje odraslih i cjeloživotno učenje / Kaplan, Anita ; Matijević Milan - Zagreb : Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2002, 305-316

Skup
Međunarodna konferencija Obrazovanje odraslih u Republici Hrvatskoj u kontekstu cjeloživotnog učenja

Mjesto i datum
Lovran, Hrvatska, 14.02.2002. - 16.02.2002

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
cjeloživotno učenje; formalno učenje neformalno učenje; prosvjetna politika
(lifelong learning; formal learning; non-formal; informal learning; Education policy)

Sažetak
U radu se obrazovanje odraslih konceptualizira kao dio sustava cjeloživotnog učenja zbog čega reforma obrazovanja ne smije biti reducirana na reformu školsva. Obrazovanje odraslih snažno se afirmira otkako je cjeloživotno učenje u razvijenim zemljama postalo konceptualnim okvirom za vođenje suvremene prosvjetne politike. Prikazuje se zastupljenost školovanja mladih i neformalnog obrazovanja odraslih u razvijenim zemljama te smjernice provođenja prosvjetne politike. One se sastoje u priznavanju svih oblika učenja (formalnog, neformalnog i informalnog učenja), usmjernenosti edukacije na stjecanje novih temeljnih vještina, poboljštavanje dostupnosti svih oblika i stupnjeva obrazovanja mladima i odraslima, optimalnoj raspodjeli sredstava za cjeloživotno učenje te što boljoj suradnjih različitih ministarstva i socijalnih partnera u obrazovanju. Konstatira se da Hrvatska zaostaje u primjeni koncepcije cjeloživotnog učenja i integraciji obrazovanja odraslih u obrazovni sustav. Kako u Hrvatskoj nema potrebne upravljačke i razvojne infrastrukture u obrazovanju odraslih, što je preduvjet razvoja ovog područjka, predlže se uspostava najnužnijih upravljačkih tijela na nacionalnoj razinim, razvojnih institucija i njihovih prioritetnih zadataka te donošenje Zakona o obrazovanju odraslih.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0100501

Ustanove:
Institut za društvena istraživanja , Zagreb

Profili:

Avatar Url Nikola Pastuović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pastuović, Nikola
Obrazovanje odraslih u kontekstu cjeloživotnog učenja : iskustvo i perspektiva razvijenih zemalja // Obrazovanje odraslih i cjeloživotno učenje / Kaplan, Anita ; Matijević Milan (ur.).
Zagreb: Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2002. str. 305-316 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Pastuović, N. (2002) Obrazovanje odraslih u kontekstu cjeloživotnog učenja : iskustvo i perspektiva razvijenih zemalja. U: Kaplan, A. & Matijević Milan (ur.)Obrazovanje odraslih i cjeloživotno učenje.
@article{article, author = {Pastuovi\'{c}, Nikola}, editor = {Kaplan, A. and Matijevi\'{c} Milan}, year = {2002}, pages = {305-316}, keywords = {cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, formalno u\v{c}enje neformalno u\v{c}enje, prosvjetna politika}, title = {Obrazovanje odraslih u kontekstu cjelo\v{z}ivotnog u\v{c}enja : iskustvo i perspektiva razvijenih zemalja}, keyword = {cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, formalno u\v{c}enje neformalno u\v{c}enje, prosvjetna politika}, publisher = {Hrvatsko andrago\v{s}ko dru\v{s}tvo (HAD)}, publisherplace = {Lovran, Hrvatska} }
@article{article, author = {Pastuovi\'{c}, Nikola}, editor = {Kaplan, A. and Matijevi\'{c} Milan}, year = {2002}, pages = {305-316}, keywords = {lifelong learning, formal learning, non-formal, informal learning, Education policy}, title = {Education of the adult ina context of life long learning : experineces and perspective of the developped countires}, keyword = {lifelong learning, formal learning, non-formal, informal learning, Education policy}, publisher = {Hrvatsko andrago\v{s}ko dru\v{s}tvo (HAD)}, publisherplace = {Lovran, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font