Pregled bibliografske jedinice broj: 132948
Marketing Determinants of Quality Trends in Tourism Development
Marketing Determinants of Quality Trends in Tourism Development // Marketing in the Function of Increasing the Tourism Consumption / Radišić, Franjo (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2002. str. 205-210 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 132948 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing Determinants of Quality Trends in Tourism Development
Autori
Stipanović, Christian
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Marketing in the Function of Increasing the Tourism Consumption
/ Radišić, Franjo - Opatija : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2002, 205-210
Skup
Marketing in the Function of Increasing the Tourism Consumption
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 27.10.2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
new element in offer; new marketing conception; quality; human resource management
Sažetak
Future marketing strategies have to be in functions of tourist and have to be adjustable to all tourist needs. The most important trends in tourist offer are: ship cruises, thematic parks, adventure tourism. It is necessary to discover...
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0116003
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Profili:
Christian Stipanović
(autor)