Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 132948

Marketing Determinants of Quality Trends in Tourism Development


Stipanović, Christian
Marketing Determinants of Quality Trends in Tourism Development // Marketing in the Function of Increasing the Tourism Consumption / Radišić, Franjo (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2002. str. 205-210 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 132948 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing Determinants of Quality Trends in Tourism Development

Autori
Stipanović, Christian

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Marketing in the Function of Increasing the Tourism Consumption / Radišić, Franjo - Opatija : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2002, 205-210

Skup
Marketing in the Function of Increasing the Tourism Consumption

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 27.10.2002

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
new element in offer; new marketing conception; quality; human resource management

Sažetak
Future marketing strategies have to be in functions of tourist and have to be adjustable to all tourist needs. The most important trends in tourist offer are: ship cruises, thematic parks, adventure tourism. It is necessary to discover...

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0116003

Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Profili:

Avatar Url Christian Stipanović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Stipanović, Christian
Marketing Determinants of Quality Trends in Tourism Development // Marketing in the Function of Increasing the Tourism Consumption / Radišić, Franjo (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2002. str. 205-210 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Stipanović, C. (2002) Marketing Determinants of Quality Trends in Tourism Development. U: Radišić, F. (ur.)Marketing in the Function of Increasing the Tourism Consumption.
@article{article, author = {Stipanovi\'{c}, Christian}, editor = {Radi\v{s}i\'{c}, F.}, year = {2002}, pages = {205-210}, keywords = {new element in offer, new marketing conception, quality, human resource management}, title = {Marketing Determinants of Quality Trends in Tourism Development}, keyword = {new element in offer, new marketing conception, quality, human resource management}, publisher = {Fakultet za menad\v{z}ment u turizmu i ugostiteljstvu Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Stipanovi\'{c}, Christian}, editor = {Radi\v{s}i\'{c}, F.}, year = {2002}, pages = {205-210}, keywords = {new element in offer, new marketing conception, quality, human resource management}, title = {Marketing Determinants of Quality Trends in Tourism Development}, keyword = {new element in offer, new marketing conception, quality, human resource management}, publisher = {Fakultet za menad\v{z}ment u turizmu i ugostiteljstvu Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font