Pregled bibliografske jedinice broj: 132539
Suvremena edukacijska tehnologija : medij za propitivanje i istraživanje
Suvremena edukacijska tehnologija : medij za propitivanje i istraživanje // XIV. Proljetna škola školskih knjižničara Republike Hrvatske ; zbornik radova / Šeta, Višnja (ur.).
Zagreb : Rijeka: Ministarstvo prosvjete i športa Republike Hrvatske - Zavod za unapređivanje školstva ; Prva sušačka hrvatska gimnazija, 2003. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 132539 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suvremena edukacijska tehnologija : medij za propitivanje i istraživanje
(Modern educational technology : media for inquiry)
Autori
Mikelić, Nives ; Lauc, Tomislava
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
XIV. Proljetna škola školskih knjižničara Republike Hrvatske ; zbornik radova
/ Šeta, Višnja - Zagreb : Rijeka : Ministarstvo prosvjete i športa Republike Hrvatske - Zavod za unapređivanje školstva ; Prva sušačka hrvatska gimnazija, 2003
ISBN
953-7114-00-7
Skup
Proljetna škola školskih knjižničara Republike Hrvatske (14 ; 2002)
Mjesto i datum
Crikvenica, Hrvatska, 21.05.2002. - 26.05.2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
edukativni softver; multimedijski prikaz znanja; propitivački usmjereno poučavanje
(educational software; mulitmedia knowledge presentation; inquiry-oriented teaching)
Sažetak
Suvremena multimedijalna tehnologija osigurava jedan novi način učenja i poučavanja: propitivački-usmjereno poučavanje. Sjedinjavanjem različitih medija (tekst, zvuk, glazba, fotografija, animacija i video) proširuje se iskustvo u učenju te se za učenika otvaraju novi vidici u društvenom i prirodnom svijetu. Napredak tehnologije neosporno je obogatio materijal koji se može koristiti za učenje i otvorio puteve novim načinima usvajanja obrazovnih sadržaja. Škole i školske knjižnice su institucije u kojima je upotreba nove multimedijske tehnologije najpotrebnija. Na Proljetnoj školi školskih knjižničara u Crikvenici 2002. za demonstraciju smo odabrali primjer edukativnog softvera na hrvatskom jeziku, na temu tko sve i kako može letjeti. Namjera nam je bila prikazati kako se uz pomoć suvremenih informacijskih tehnologija može ostvariti multimedijalan, interdisciplinaran i nadasve zabavan i poučan prikaz znanja namijenjen učenicima osnovnih i srednjih škola kao pomoć u savladavanju nastavnog programa, ali i kao izvor dodatnih informacija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti