Pregled bibliografske jedinice broj: 132516
Kako postati nastavnik koji uËi: rezultati ankete provedene me?u studentima
Kako postati nastavnik koji uËi: rezultati ankete provedene me?u studentima // Becoming Teachers in a Learning organization: Meeting the Challenges of the Learning Society / Borg, M. Bezzina, C., Pace, Paul, Sultana R. (ur.).
Valletta, Malta: University of Malta ; Indigo Group Ltd., 2003. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 132516 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako postati nastavnik koji uËi: rezultati ankete provedene me?u studentima
(On becoming a learning teacher: students' feedback)
Autori
Čurković-Kalebić, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Becoming Teachers in a Learning organization: Meeting the Challenges of the Learning Society
/ Borg, M. Bezzina, C., Pace, Paul, Sultana R. - : University of Malta ; Indigo Group Ltd., 2003
Skup
Becoming Teachers in a Learning Organisation: meeting the Challenges of the Learning Society
Mjesto i datum
Valletta, Malta, 24.08.2003. - 27.08.2003
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
nastava; obrazovanje; student; strani jezik; dono?enje odluka; vrednovanje
(teaching; education; student; foreign language; decision-making; evaluation)
Sažetak
U radu se razmatraju kompetencije koje budu?i nastavnici stranog jezika trebaju imati. Polazi se od pretpostavke da osim faktografskog i proceduralnog znanja budu?i nastavnici stranog jezika trebaju posjedovati i razvijati sposobnost uËenja u smislu osvje?tavanja vlastitih nastavnih postupaka i tehnika, njihova vrednovanja s obzirom na njihov uËinak na proces uËenja te dono?enja odluka o budu?im postupcima. Zastupa se mi?ljenje da predavanja i seminari za obrazovanje budu?ih nastavnika trebaju stvoriti uvjete za interaktivni oblik rada u kojem ?e studenti okupljeni na rje?avanju zadataka razvijati sposobnost dono?enja odluka, navikavati se na reflektivno mi?ljenje i razvijati odogovornost za uËenje. U radu se vrednuje ovakav pristup obrazovanju budu?ih nastavnika, a na temelju obrade rezultata upitnika kojeg su studenti engleskog jezika u Zadru ispunili po zavr?etku kolegija Metodika nastave engleskog jezika. U radu se analiziraju odgovori studenata i izvode implikacije za budu?e obrazovanje nastavnika.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA