Pregled bibliografske jedinice broj: 132377
Ponavljanje kao strategija komunikacije u govoru nastavnika stranog jezika
Ponavljanje kao strategija komunikacije u govoru nastavnika stranog jezika // Jezik u društvenoj interakciji / Stolac, D., Ivanetić, N., Pritchard, B. (ur.).
Zagreb : RIjeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2005. str. 107-118 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 132377 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ponavljanje kao strategija komunikacije u govoru nastavnika stranog jezika
(Repeating as a communication strategy in FL teacher's talk)
Autori
Čurković-Kalebić, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Jezik u društvenoj interakciji
/ Stolac, D., Ivanetić, N., Pritchard, B. - Zagreb : RIjeka : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2005, 107-118
Skup
Jezik u društvenoj interakciji
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 16.05.2003. - 17.05.2003
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
ponavljanje; govor nastavnika; strani jezik; funkcije ponavljanja; učinci ponavljanja; govor učenika
(repeating; teacher talk; foreign language; functions of repetitions; effects of repeated utterances; learner talk;)
Sažetak
Ponavljanje vlastitih ili učenikovih iskaza jedan je od važnijih aspekata govornog ponašanja nastavnika stranog jezika. U radu se, na temelju primjera iz razrednog diskursa na satu engleskog jezika razmatraju funkcije koje nastavnikovi ponovljeni iskazi obavljaju te uËinci različitih vrsta ponavljanja na neposrednu učenikovu verbalnu produkciju i na oblike razredne interakcije općenito.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija