Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 132377

Ponavljanje kao strategija komunikacije u govoru nastavnika stranog jezika


Čurković-Kalebić, Sanja
Ponavljanje kao strategija komunikacije u govoru nastavnika stranog jezika // Jezik u društvenoj interakciji / Stolac, D., Ivanetić, N., Pritchard, B. (ur.).
Zagreb : RIjeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2005. str. 107-118 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 132377 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ponavljanje kao strategija komunikacije u govoru nastavnika stranog jezika
(Repeating as a communication strategy in FL teacher's talk)

Autori
Čurković-Kalebić, Sanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Jezik u društvenoj interakciji / Stolac, D., Ivanetić, N., Pritchard, B. - Zagreb : RIjeka : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2005, 107-118

Skup
Jezik u društvenoj interakciji

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 16.05.2003. - 17.05.2003

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
ponavljanje; govor nastavnika; strani jezik; funkcije ponavljanja; učinci ponavljanja; govor učenika
(repeating; teacher talk; foreign language; functions of repetitions; effects of repeated utterances; learner talk;)

Sažetak
Ponavljanje vlastitih ili učenikovih iskaza jedan je od važnijih aspekata govornog ponašanja nastavnika stranog jezika. U radu se, na temelju primjera iz razrednog diskursa na satu engleskog jezika razmatraju funkcije koje nastavnikovi ponovljeni iskazi obavljaju te uËinci različitih vrsta ponavljanja na neposrednu učenikovu verbalnu produkciju i na oblike razredne interakcije općenito.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0070010

Ustanove:
Sveučilište u Zadru


Citiraj ovu publikaciju:

Čurković-Kalebić, Sanja
Ponavljanje kao strategija komunikacije u govoru nastavnika stranog jezika // Jezik u društvenoj interakciji / Stolac, D., Ivanetić, N., Pritchard, B. (ur.).
Zagreb : RIjeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2005. str. 107-118 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Čurković-Kalebić, S. (2005) Ponavljanje kao strategija komunikacije u govoru nastavnika stranog jezika. U: Stolac, D., Ivanetić, N., Pritchard, B. (ur.)Jezik u društvenoj interakciji.
@article{article, author = {\v{C}urkovi\'{c}-Kalebi\'{c}, Sanja}, year = {2005}, pages = {107-118}, keywords = {ponavljanje, govor nastavnika, strani jezik, funkcije ponavljanja, u\v{c}inci ponavljanja, govor u\v{c}enika}, title = {Ponavljanje kao strategija komunikacije u govoru nastavnika stranog jezika}, keyword = {ponavljanje, govor nastavnika, strani jezik, funkcije ponavljanja, u\v{c}inci ponavljanja, govor u\v{c}enika}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{C}urkovi\'{c}-Kalebi\'{c}, Sanja}, year = {2005}, pages = {107-118}, keywords = {repeating, teacher talk, foreign language, functions of repetitions, effects of repeated utterances, learner talk, }, title = {Repeating as a communication strategy in FL teacher's talk}, keyword = {repeating, teacher talk, foreign language, functions of repetitions, effects of repeated utterances, learner talk, }, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font