Pregled bibliografske jedinice broj: 132218
Jezik i društvena situacija-istraživanje govora u nastavi stranog jezika
Jezik i društvena situacija-istraživanje govora u nastavi stranog jezika. Zagreb: Školska knjiga, 2003 (sveučilišni priručnik)
CROSBI ID: 132218 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Jezik i društvena situacija-istraživanje govora u nastavi stranog jezika
(Language and social situation- research of foreign language classroom talk)
Autori
Čurković-Kalebić, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, sveučilišni priručnik, znanstvena
Izdavač
Školska knjiga
Grad
Zagreb
Godina
2003
Stranica
168
ISBN
953-0-30235-5
Ključne riječi
jezik; društvena situacija; razredni govor; govorne funkcije; interakcija; nastava; strani jezik;
(language; classroom talk; speech functions; interaction; teaching; foreign language)
Sažetak
Knjiga upoznaje Ëitatelja s aspektima prouËavanja jeziËne uporabe u dru?tvenoj situaciji, posebice u govornoj situaciji u kojoj se pouËava i uËi strani jezik. U prvom dijelu knjige obja?njavaju se relevantne spoznaje u razliËitim znanostima i znanstvenim disciplinama, koje su pridonijele uspostavi tradicije interakcijske analize i prouËavanju razrednog govora op?enito. Tako?er se govori o distinktivnim obilje?jima razredne situacije kao posebne govorne situacije te se Ëitatelja upoznaje s poznatijim instrumentima za pra?enje razredne verbalne interakcije. U drugom dijelu knjige iznose se rezultati istra?ivanja va?nijih aspekata razredne interakcije u nastavi engleskog jezika u na?im ?kolama i to oblika verbalne interakcije, vrsti komunikacije, funkcionalne distribucije govora nastavnika i uËenika, poticanja uËenika na komunikaciju, vrstama povratne obavijesti u nastavnikovu govoru te vrste uËenikovih odgovora i njihov me?uodnos s razliËitim vrstama pitanja. Tako?er se istra?uje mjesto i uloga materinskog jezika u razrednoj interakciji u nastavi stranog jezika te organizacija diskursa u razrednoj sredini. Namjera je tekstova u drugom dijelu knjige upozoriti na mogu?nost istra?ivanja razrednog diskursa i predstaviti uËinke pojedinih oblika govornog pona?anja na nastavni proces. U tre?em dijelu knjige sa?eto se iznose implikacije provedenih istra?ivanja za daljnja istra?ivanja i za nastavnu praksu.Knjiga sadr?i i indeks imena i indeks pojmova te bibliografiju koja sadr?i vi?e od sto jedinica.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA