Pregled bibliografske jedinice broj: 130767
Problemska nastava
Problemska nastava // Matematika i škola, III (2002), 15; 196-202 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 130767 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Problemska nastava
(Problem-oriented teaching)
Autori
Kurnik, Zdravko
Izvornik
Matematika i škola (1332-0327) III
(2002), 15;
196-202
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
nastava; problem; problemska situacija; problemska nastava
(teaching; problem; problem situation; problem-oriented teaching)
Sažetak
U suvremenoj nastavi matematike učenike treba osposobiti za rješavanje problema. Za ostvarenje ovog cilja razvijen je poseban nastavni sustav - problemska nastava. Ideja problemske nastave, učenja putem rješavanja problema, nije nova, ali je ona u nastavnoj praksi prilično zapostavljena. Međutim, mnogi matematički nastavni sadržaji pogodni su za primjenu programirane nastave. Dan je izbor takvih sadržaja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika
POVEZANOST RADA
Projekti:
0037109
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Matematički odjel, Zagreb
Profili:
Zdravko Kurnik
(autor)