Pregled bibliografske jedinice broj: 130594
Načelo problemnosti
Načelo problemnosti // Matematika i škola, III (2002), 14; 148-152 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 130594 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Načelo problemnosti
(Problem-posing principle)
Autori
Kurnik, Zdravko
Izvornik
Matematika i škola (1332-0327) III
(2002), 14;
148-152
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
nastava; načelo; problem
(teaching; principle; problem)
Sažetak
U sustavu načela nastave matematike posebnu ulogu igra načelo problemnosti. Možemo ga iskazati vrlo kratko: Najprije učiniti nejasnim, a zatim jasnim. U članku je pokazano kako se načelo primjenjuje i ostvaruje pri obradi nekoliko odabranih matematičkih sadržaja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika
POVEZANOST RADA
Projekti:
0037109
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Matematički odjel, Zagreb
Profili:
Zdravko Kurnik
(autor)