Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 130594

Načelo problemnosti


Kurnik, Zdravko
Načelo problemnosti // Matematika i škola, III (2002), 14; 148-152 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 130594 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Načelo problemnosti
(Problem-posing principle)

Autori
Kurnik, Zdravko

Izvornik
Matematika i škola (1332-0327) III (2002), 14; 148-152

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
nastava; načelo; problem
(teaching; principle; problem)

Sažetak
U sustavu načela nastave matematike posebnu ulogu igra načelo problemnosti. Možemo ga iskazati vrlo kratko: Najprije učiniti nejasnim, a zatim jasnim. U članku je pokazano kako se načelo primjenjuje i ostvaruje pri obradi nekoliko odabranih matematičkih sadržaja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika



POVEZANOST RADA


Projekti:
0037109

Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Matematički odjel, Zagreb

Profili:

Avatar Url Zdravko Kurnik (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kurnik, Zdravko
Načelo problemnosti // Matematika i škola, III (2002), 14; 148-152 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Kurnik, Z. (2002) Načelo problemnosti. Matematika i škola, III (14), 148-152.
@article{article, author = {Kurnik, Zdravko}, year = {2002}, pages = {148-152}, keywords = {nastava, na\v{c}elo, problem}, journal = {Matematika i \v{s}kola}, volume = {III}, number = {14}, issn = {1332-0327}, title = {Na\v{c}elo problemnosti}, keyword = {nastava, na\v{c}elo, problem} }
@article{article, author = {Kurnik, Zdravko}, year = {2002}, pages = {148-152}, keywords = {teaching, principle, problem}, journal = {Matematika i \v{s}kola}, volume = {III}, number = {14}, issn = {1332-0327}, title = {Problem-posing principle}, keyword = {teaching, principle, problem} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font