Pregled bibliografske jedinice broj: 130508
Europska kultura i turističko komuniciranje
Europska kultura i turističko komuniciranje // Media, culture and public relations, 1 (2002), 1; 1-7 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 130508 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Europska kultura i turističko komuniciranje
(European culture and touristics communication)
Autori
Vreg, France
Izvornik
Media, culture and public relations (1333-6371) 1
(2002), 1;
1-7
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
turizam; turističko komuniciranje; globalizacija; kultura; turistički diskurs
(tourism; tourist communication; globalization; culture; tourist discourse)
Sažetak
Autor razmatra turizam i turističko komuniciranje u novim svjetskim tržišnim, kulturološkim uvjetima koje nazivamo globalizacijom. Globalizacija je zahvatila i turističko područje, turistički diskurs. Na tom području sukobljavaju se brojne svjetske turističke agencije koje prodaju kulturne znamenitosti svojih zemalja, more i planine, hotele i kampove. Turističko komuniciranje dio je globalnog komuniciranja i međunarodne propagande. Turistički komunikator mora svladati načela transkulturalne medijacije s kojom pokušava smanjiti kulturne razlike i ublažiti interkulturni konflikt.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI