Pregled bibliografske jedinice broj: 1283263
Brenidranje gastronomije Like na primjeru ličkog krumpira
Brenidranje gastronomije Like na primjeru ličkog krumpira, 2017., diplomski rad, diplomski, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, ZADAR
CROSBI ID: 1283263 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Brenidranje gastronomije Like na primjeru ličkog
krumpira
(Branding the gastronomy of Lika region: the example
of the Lika's potato)
Autori
Samarđić, Karla
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Mjesto
ZADAR
Datum
28.11
Godina
2017
Stranica
135
Mentor
Božena Krce Miočić
Ključne riječi
gastronomija, gastro turizam, turistička destinacija, marketing, brend, Lika, lički krumpir
(gastronomy, gastro tourism, tourist destination, marketing, brand, Lika, Lika's potato)
Sažetak
Rad se bavi istraživanjem područja gastronomije i gastro turizma te kako utječu na razvoj turističke ponude destinacije Like, na razvoj lokalne zajednice i koju ulogu u tome ima brendiranje. Kroz rad se obrađuje kako izraditi marketinški plan i koji su to glavni elementi stvaranja brenda. Nadalje, istražuju se obilježja ponašanja suvremenog potrošača i koji trendovi prevladavaju na turstičkom tržištu posljednjih nekoliko godina s posebnim naglaskom na trendove u prehrambenim navikama potrošača. Teoretski dio rada još obuhvaća i marketing hrane te opisuje gastronomiju kao važan dio turističke ponude. Obrađuje se kako gastro turizam trenutno funkcionira u svijetu i Hrvatskoj te se pojašnjava važnost gastronomije kao dio identiteta pojedine zajednice i turističke destinacije. Navode se i podaci te osnovna obilježja Ličko-senjske županije u gospodarskim i turističkim kretanjima. U nastavku se obrađuje gastronomska ponuda Like, zatim krumpir i njegovo značnje u prehrani što je uvod u obradu i osvrt na obilježja ličkog krumpira. Nakon toga se iznose podaci o stavovima i potrošnji turista u Hrvatskoj, a nakon obrade teoretskog okvira u empirijskom dijelu je provedeno kvalitativno istraživanje metodom intervjua čime su se prikupili primarni podaci. Rezultati intervju ukazuju kako ispitanici sugeriraju da definirana marketinška strategija gastronomske ponude povoljno utječe na turizam u Lici, ali i da se treba jasno fokusirati i pažljivo formirati takvu ponudu, te da kvalitetna gastronomska ponuda utječe na stvaranje dodatne vrijednosti turističke ponude i povećanje broja gostiju. Na temelju teorijskog okvira i empirijskog dijela rada izradio se prijedlog koraka za brendiranje gastronomije Like na primjeru ličkog krumpira
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija