Pregled bibliografske jedinice broj: 1283260
Utjecaj marketinških aktivnosti Turističke zajednice grada Splita na poslovanje smještajnih objekata
Utjecaj marketinških aktivnosti Turističke zajednice grada Splita na poslovanje smještajnih objekata, 2017., diplomski rad, diplomski, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, ZADAR
CROSBI ID: 1283260 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj marketinških aktivnosti Turističke zajednice
grada Splita na poslovanje smještajnih objekata
(The influence of marketing activities of the Split
tourist board on business of accommodation
facilities)
Autori
Ivič, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Mjesto
ZADAR
Datum
30.09
Godina
2017
Stranica
116
Mentor
Božena Krce Miočić
Ključne riječi
turizam, marketing u turizmu, turistička destinacija, destinacijski menadţment, destinacijska menadţment organizacija (DMO), Turistička zajednica grada Splita, stakeholder, smještajni objekt
(tourism, tourism marketing, tourist destination, destination management, destination management organization (DMO), Split Tourist Board, stakeholder, accommodation facility)
Sažetak
Upravljanje turističkim destinacijama u današnje doba kada je turizam podložan svakodnevnim promjenama, trendovima, oštroj konkurenciji, gospodarskim, ekološkim te nažalost i nepredviđenim nasilnim događajima, je vrlo teško i zahtjeva maksimalno planiranje i kontrolu. Turističko je tržište specifično zbog brojnih elemenata i znatno se razlikuje od industrijskog tržišta što čini težim upravljanje i djelovanje na takvom tržištu, te razvoj proizvoda za takvo, turističko, tržište. Iz razloga što se u turizmu ne može imati kontrola nad vanjskim utjecajima važno je izgraditi jak marketing destinacije koji će opstati i ako je snađu neplanirani događaji. To je područje i zadatak marketinga u turizmu i organizacija koje se bave marketingom u turizmu. Glavni cilj organizacija za marketing turističkog odredišta je jačanje konkurentnosti i stvaranje prepoznatljivog turističkog odredišta. Te organizacije imaju utjecaj i na ostale dionike u turističkoj destinaciji, pa tako i na smještajne objekte i njihovo poslovanje. Cilj ovog istraživanja je analizirati rad Turističke zajednice grada Splita - glavne organizacije za provođenje marketinških aktivnosti grada Splita kao turističke destinacije i ispitati kako te marketinške aktivnosti utječu na poslovanje različitih vrsta smještajnih objekata. Empirijsko istraživanje je provedeno putem intervjua s direktoricom Turističke zajednice grada Splita te provođenjem online anonimne ankete sa 64 ponuđača smještajnih objekata u Splitu. Rezultati su statistički obrađeni i interpretirani te je na temelju toga donesen zaključak o utjecaju Turističke zajednice grada Splita na različite vrste smještajnih objekata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija