Pregled bibliografske jedinice broj: 1283255
Spremnost lokalnog stanovništva za uključivanje u turističku ponudu na Omiškoj rivijeri
Spremnost lokalnog stanovništva za uključivanje u turističku ponudu na Omiškoj rivijeri, 2016., diplomski rad, diplomski, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, ZADAR
CROSBI ID: 1283255 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Spremnost lokalnog stanovništva za uključivanje u
turističku ponudu na Omiškoj rivijeri
(Willingness of the local population to engage in
tourist offer on Omiš riviera)
Autori
Vulić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Mjesto
ZADAR
Datum
21.11
Godina
2016
Stranica
157
Mentor
Božena Krce Miočić
Ključne riječi
Lokalno stanovništvo, Turistička ponuda, Omiška rivijera, Razvoj, Strategija razvoja, Poduzetničko ulaganje
(Local population, Tourist offer, Riviera Omiš, Development, Strategy of development, Entrepreneurial investment)
Sažetak
Omiška rivijera se nalazi između turističkih centara Splita i Makarske, a njeno turističko središte je grad Omiš. Turizam u Omišu počeo se razvijati tek u devetnaestom stoljeću. Na turističkoj karti Dalmacije postao prepoznatljiv po čistom moru, šljunčanim i pješčanim plažama, slikovitom kanjonu Cetine, bogatoj gastronomskoj ponudi i Festivalu dalmatinskih klapa. Grad Omiš je samom svojom pojavom prirodna ljepota upravo zbog kontrasta koji ga obilježava i razlikuje od ostalih tipičnih priobalnih gradova. Najznačajniji biotropni resursi na kojima se temelji razvoj turizma su: kanjon Cetine, planina Mosor i Omiška Dinara i Velika plaža, a antropogeni su: tvrđave Mirabela, Fortica i Visećgrad, gradske crkve, te razne manifestacije. Sam grad Omiš kao nositelj turističkog razvoja rivijere može i mora u budućnosti puno više nego do sada raditi na razvoju turizma. Potrebno je donijeti Programe poticanja, zaštite, obnove i uključivanja baštine u turizam i zalagati se za financiranje raznih turističkih programa koji bi mogli podići turističku svijest i privući različite profile gostiju te tako produljiti sezonu. Potrebno je prije svega educirati lokalno stanovništvo koje je sudeći po provedenom istraživanju poprilično upoznato s ponudom kao i potencijalom za budući razvoj i spremno je na dodatnu edukaciju i uključivanje u turističku ponudu. Za početak je najvažnije stvoriti prepoznatljivi identitet kojim će se zauzeti bolja pozicija na tržištu, a time privući i ulagače i ostvariti veći uspjeh pa i daljnji razvoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija