Pregled bibliografske jedinice broj: 1283254
Brendiranje Brača kao destinacije kulturnog turizma
Brendiranje Brača kao destinacije kulturnog turizma, 2016., diplomski rad, diplomski, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, ZADAR
CROSBI ID: 1283254 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Brendiranje Brača kao destinacije kulturnog turizma
(The Branding of Brač as a Destination for Cultural
Tourism)
Autori
Šabić, Dijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Mjesto
ZADAR
Datum
06.05
Godina
2016
Stranica
131
Mentor
Božena Krce Miočić
Ključne riječi
Brač, brendiranje, kulturni turizam, baština, destinacija
(Brač, branding, cultural tourism, heritage)
Sažetak
Rad donosi rezultate istraživanja kojim se istraživao potencijal brendiranja Brača kao destinacije kulturnog turizma. Kroz pregled i analizu turističkog potencijala kulturnih resursa otoka Brača ustanovljeno je kako Brač ima bogatu resursnu osnovu za razvoj ovog tipa turizma, no nedostaje mu stručnog kadra koji bi ih znao prikladno turistički valorizirati. Istraživanje je pokazalo kako mnogi (kulturni i prirodni) resursi nisu poznati ni lokalnom stanovništvu, što ukazuje na njihovu neprikladnu valorizaciju, ali i golemi potencijal njihova pojačanog turističkog angažmana. Kao najvažniji pronalazak ovog istraživanja ističe se potreba kreiranja krovne turističke organizacije čiji bi zadatak bio promidžba otoka Brača kao cjelovite destinacije. Takva bi promidžba umanjila razlike u turističkoj razvijenosti pojedinih područja otoka Brača, ali i omogućila snažniju i smisleniju prisutnost destinacije na međunarodnom tržištu, s obzirom da umanjuje marketinške troškove promidžbe svake otočke općine zasebno. Rad donosi i čitav niz preporuka za unapređenje postojećeg stanja (kulturnog) turizma otoka Brača.
Izvorni jezik
Hrvatski