Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1283254

Brendiranje Brača kao destinacije kulturnog turizma


Šabić, Dijana
Brendiranje Brača kao destinacije kulturnog turizma, 2016., diplomski rad, diplomski, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, ZADAR


CROSBI ID: 1283254 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Brendiranje Brača kao destinacije kulturnog turizma
(The Branding of Brač as a Destination for Cultural Tourism)

Autori
Šabić, Dijana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti

Mjesto
ZADAR

Datum
06.05

Godina
2016

Stranica
131

Mentor
Božena Krce Miočić

Ključne riječi
Brač, brendiranje, kulturni turizam, baština, destinacija
(Brač, branding, cultural tourism, heritage)

Sažetak
Rad donosi rezultate istraživanja kojim se istraživao potencijal brendiranja Brača kao destinacije kulturnog turizma. Kroz pregled i analizu turističkog potencijala kulturnih resursa otoka Brača ustanovljeno je kako Brač ima bogatu resursnu osnovu za razvoj ovog tipa turizma, no nedostaje mu stručnog kadra koji bi ih znao prikladno turistički valorizirati. Istraživanje je pokazalo kako mnogi (kulturni i prirodni) resursi nisu poznati ni lokalnom stanovništvu, što ukazuje na njihovu neprikladnu valorizaciju, ali i golemi potencijal njihova pojačanog turističkog angažmana. Kao najvažniji pronalazak ovog istraživanja ističe se potreba kreiranja krovne turističke organizacije čiji bi zadatak bio promidžba otoka Brača kao cjelovite destinacije. Takva bi promidžba umanjila razlike u turističkoj razvijenosti pojedinih područja otoka Brača, ali i omogućila snažniju i smisleniju prisutnost destinacije na međunarodnom tržištu, s obzirom da umanjuje marketinške troškove promidžbe svake otočke općine zasebno. Rad donosi i čitav niz preporuka za unapređenje postojećeg stanja (kulturnog) turizma otoka Brača.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Božena Krce (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Šabić, Dijana
Brendiranje Brača kao destinacije kulturnog turizma, 2016., diplomski rad, diplomski, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, ZADAR
Šabić, D. (2016) 'Brendiranje Brača kao destinacije kulturnog turizma', diplomski rad, diplomski, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, ZADAR.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}abi\'{c}, Dijana}, year = {2016}, pages = {131}, keywords = {Bra\v{c}, brendiranje, kulturni turizam, ba\v{s}tina, destinacija}, title = {Brendiranje Bra\v{c}a kao destinacije kulturnog turizma}, keyword = {Bra\v{c}, brendiranje, kulturni turizam, ba\v{s}tina, destinacija}, publisherplace = {ZADAR} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}abi\'{c}, Dijana}, year = {2016}, pages = {131}, keywords = {Bra\v{c}, branding, cultural tourism, heritage}, title = {The Branding of Bra\v{c} as a Destination for Cultural Tourism}, keyword = {Bra\v{c}, branding, cultural tourism, heritage}, publisherplace = {ZADAR} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font