Pregled bibliografske jedinice broj: 1283238
Utjecaj Community Managementa na poslovanje ugostiteljskih objekata
Utjecaj Community Managementa na poslovanje ugostiteljskih objekata, 2019., diplomski rad, diplomski, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, Zadar
CROSBI ID: 1283238 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj Community Managementa na poslovanje
ugostiteljskih objekata
(Community Management impact on business of the
hospitality facilities)
Autori
Štura, Karla
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Mjesto
Zadar
Datum
04.10
Godina
2019
Stranica
105
Mentor
Božena Krce Miočić
Ključne riječi
marketing, društveni mediji, community management, turizam, ugostiteljstvo
(marketing, social media, community management, tourism, hospitality)
Sažetak
U današnjem svijetu gdje je internet primaran u komunikaciji i predstavljanju proizvoda i usluga potrošačima, u svijetu gdje rijetko tko ne posjeduje korisnički račun na barem jednoj od brojnih društvenih medija, svakim danom sve više raste popularnost novih medija kao najjačeg marketinškog kanala u svrhu promidžbe bilo proizvoda ili usluge te svakako kao vrlo efektnog kanala B2C komunikacije. Potaknut ovim promjenama kao prilagodba novim načinima komunikacije kojim bi se odgovorilo na izazove koji oni postavljaju pred proizvođače, nastao je Community Management. Danas potrošači najčešće koriste društvene medije kao izvor informacija o raznoraznim proizvodima ili uslugama pa tako i informacije o ugostiteljskim objektima bez obzira o kojoj se vrsti ugostiteljskog objekta radilo. Kroz rad su se prikupili sekundarni podaci relevantni za pojam Community Managementa te za potrebe istraživanja utjecaja Community Managementa na poslovanje ugostiteljskih objekata provedeno je primarno istraživanje nad vlasnicima ugostiteljskih objekata u Zadru pomoću strukturiranog anketnog upitnika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija