Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1283238

Utjecaj Community Managementa na poslovanje ugostiteljskih objekata


Štura, Karla
Utjecaj Community Managementa na poslovanje ugostiteljskih objekata, 2019., diplomski rad, diplomski, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, Zadar


CROSBI ID: 1283238 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj Community Managementa na poslovanje ugostiteljskih objekata
(Community Management impact on business of the hospitality facilities)

Autori
Štura, Karla

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti

Mjesto
Zadar

Datum
04.10

Godina
2019

Stranica
105

Mentor
Božena Krce Miočić

Ključne riječi
marketing, društveni mediji, community management, turizam, ugostiteljstvo
(marketing, social media, community management, tourism, hospitality)

Sažetak
U današnjem svijetu gdje je internet primaran u komunikaciji i predstavljanju proizvoda i usluga potrošačima, u svijetu gdje rijetko tko ne posjeduje korisnički račun na barem jednoj od brojnih društvenih medija, svakim danom sve više raste popularnost novih medija kao najjačeg marketinškog kanala u svrhu promidžbe bilo proizvoda ili usluge te svakako kao vrlo efektnog kanala B2C komunikacije. Potaknut ovim promjenama kao prilagodba novim načinima komunikacije kojim bi se odgovorilo na izazove koji oni postavljaju pred proizvođače, nastao je Community Management. Danas potrošači najčešće koriste društvene medije kao izvor informacija o raznoraznim proizvodima ili uslugama pa tako i informacije o ugostiteljskim objektima bez obzira o kojoj se vrsti ugostiteljskog objekta radilo. Kroz rad su se prikupili sekundarni podaci relevantni za pojam Community Managementa te za potrebe istraživanja utjecaja Community Managementa na poslovanje ugostiteljskih objekata provedeno je primarno istraživanje nad vlasnicima ugostiteljskih objekata u Zadru pomoću strukturiranog anketnog upitnika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Božena Krce (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Štura, Karla
Utjecaj Community Managementa na poslovanje ugostiteljskih objekata, 2019., diplomski rad, diplomski, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, Zadar
Štura, K. (2019) 'Utjecaj Community Managementa na poslovanje ugostiteljskih objekata', diplomski rad, diplomski, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}tura, Karla}, year = {2019}, pages = {105}, keywords = {marketing, dru\v{s}tveni mediji, community management, turizam, ugostiteljstvo}, title = {Utjecaj Community Managementa na poslovanje ugostiteljskih objekata}, keyword = {marketing, dru\v{s}tveni mediji, community management, turizam, ugostiteljstvo}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}tura, Karla}, year = {2019}, pages = {105}, keywords = {marketing, social media, community management, tourism, hospitality}, title = {Community Management impact on business of the hospitality facilities}, keyword = {marketing, social media, community management, tourism, hospitality}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font