Pregled bibliografske jedinice broj: 1283217
Utjecaj organizacijske kulture lanaca hotela u upravljanju ljudskim potencijalima
Utjecaj organizacijske kulture lanaca hotela u upravljanju ljudskim potencijalima, 2016., diplomski rad, diplomski, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, ZADAR
CROSBI ID: 1283217 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj organizacijske kulture lanaca hotela u
upravljanju ljudskim potencijalima
(The impact of corporate culture of hotel chains in
the human resources management)
Autori
Bursić, Ines
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Mjesto
ZADAR
Datum
09.06
Godina
2016
Stranica
130
Mentor
Božena Krce Miočić
Ključne riječi
turizam, hotelijerstvo, organizacijska kultura, upravljanje ljudskim potencijalima
(tourism, hospitality, organizational culture, human resources management)
Sažetak
Trendovi u globalnom i suvremenom hotelijerstvu ukazuju da su raznovrsnost, kvaliteta i inovativnost ključ prepoznatljivog imidža. Ljudski element temelj je pružanja usluga te je kvalitetna radna snaga postala konkurentska prednost. Budućnost razvoja hotelskih organizacija ovisi o sposobnosti da uče i neprestano povećavaju svoju kreativnost i znanje. U današnjem turbulentnom poslovanju, koje je prožeto raznim krizama i u kojem hotelska industrija ima jedinstvene značajke izgrađene na obrascu poduzeća kojem je cilj prodati svoje usluge i reagirati na sezonske oscilacije u nacionalnoj i međunarodnoj potražnji, ljudski potencijali čine ključan čimbenik upravljanja. Danas je manje važno koliku imovinu hoteli posjeduju, a naglasak je na sposobnosti zaposlenika da stvore vrijednost. Ljudski potencijali su osnova na kojoj se gradi poslovna strategija, a primarni cilj poslovanja hotela je osigurati rast i razvoj, što u velikoj mjeri dolazi od samih zaposlenika. Samim time je neophodan razvoj i prilagođavanje zaposlenika koji u konačnici doprinose ostvarenju optimalnih rezultata. Cilj ovog rada je s obzirom na veliki broj zaposlenika, složenost poslovnih procesa i kvalitetu usluga kojoj lanci hotela teže, utvrditi specifičnosti upravljanja ljudskim potencijalima te u tom kontekstu uvidjeti kako ljudskim potencijalima upravljaju lanci hotela u Hrvatskoj i ima li to učinka na zadovoljstvo zaposlenika. Istraživanje pokazuje na koji način su organizirani odjeli ljudskih potencijala u dva hotelska lanca u Hrvatskoj te kolika je razina zadovoljstva njihovih zaposlenika. S obzirom na specifičnost poslovanja hotelskih lanaca, njihova korporativna kultura stvara bitne temelje za upravljanje ljudskim potencijalima i odražava se u iskazivanju zanimanja za zaposlenike. Činjenica je da je razvoj ljudskih potencijala vitalno pitanje koje se nameće svjetskom hotelijerstvu te da će se ono i u budućnosti nalaziti u središtu proučavanja i vrednovanja
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija