Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1283193

Usporedba promotivnih aktivnosti Slavonije s Bourgogne-om


Brekalo, Ivona
Usporedba promotivnih aktivnosti Slavonije s Bourgogne-om, 2018., diplomski rad, diplomski, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, ZADAR


CROSBI ID: 1283193 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Usporedba promotivnih aktivnosti Slavonije s Bourgogne-om
(Promotional activities of Slavonia region in comparison with promotional activities of region Bourgonge)

Autori
Brekalo, Ivona

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti

Mjesto
ZADAR

Datum
31.10

Godina
2018

Stranica
139

Mentor
Božena Krce Miočić

Ključne riječi
promocija, brend, turistička destinacija, Slavonija, Bourgogna
(promotion, brand, tourist destination, Slavonia, Burgundy.)

Sažetak
Cilj ovog diplomskog rada je ukazati i istražiti ono o čemu se zna, ali ne govori niti rješava. To je slaba zastupljenost Slavonije u promotivnim aktivnostima Hrvatske turističke zajednice prilikom promocije kako na domaćem tako i na svjetskim tržištima. Slavonija je regija koja u turističkom smislu ima što ponuditi svojim posjetiteljima za provođenje aktivnog odmora, no i dalje biva nepravedno zanemarena i nedovoljno promovirana kao poželjna turistička destinacija Hrvatske. Promotre li se promotivni materijali i sadržaj istih, može se uočiti neprestano naglašavanje Sunca i mora, no to neće dovesti Hrvatsku do turizma 365 dana u godini kojem teži. Hrvatska se bori sa sezonalnošću i istovremenom masovnošću, dok u ne ljetnim mjesecima biva "prazna". Upravo ovdje dolazi Slavonija koja i u ne ljetnim mjesecima ima što ponuditi svojim posjetiteljima i omogućiti im nezaboravan doživljaj koji će ponijeti sa sobom nakon povratka s putovanja. Stoga je i sami rad koncipiran na način da kroz sedam glavnih poglavlja čitatelja uvede u samu problematiku teme. U drugom poglavlju govori se o samoj promociji i elementima koji ju čine, odnosno teorijskom okviru kao temelju za cijelo istraživanje. Sljedeće poglavlje govori o Slavoniji, temi ovog rada. Kroz to poglavlje, Slavonija je opisana geografski, njezina povijest, gospodarstvo, ali i postojeća turistička ponuda. Također napravljena je turistička atrakcijska osnova kao temelj za daljnje istraživanje. Na kraju poglavlja istražena je promocija Slavonije i njezina turistička posjećenost. U sljedećem poglavlju, po istom uzoru obrađena je i regija Bourgogna u Francuskoj koja će kasnije poslužiti kao dobar primjer iz prakse. Nakon toga, ukratko je opisana metodologija kojom je istraživanje provedeno. Glavno istraživanje sastoji se od istraživanja promotivnih materijala Hrvatske i Francuske turističke zajednice te zastupljenost Slavonije i Bourgogne u istima. Nakon toga, napravljena je benchmark analiza Bourgogne i Slavonije. Na kraju, raspravljeni su rezultati istraživanja i dane smjernice za promotivni miks Slavonije u okviru promocije Hrvatske kao turističke destinacije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Cilj ovog diplomskog rada je ukazati i istražiti
ono o čemu se zna, ali ne govori niti rješava. To
je slaba zastupljenost Slavonije u promotivnim
aktivnostima Hrvatske turističke zajednice
prilikom promocije kako na domaćem tako i na
svjetskim tržištima. Slavonija je regija koja u
turističkom smislu ima što ponuditi svojim
posjetiteljima za provođenje aktivnog odmora, no i
dalje biva nepravedno zanemarena i nedovoljno
promovirana kao poželjna turistička destinacija
Hrvatske. Promotre li se promotivni materijali i
sadržaj istih, može se uočiti neprestano
naglašavanje Sunca i mora, no to neće dovesti
Hrvatsku do turizma 365 dana u godini kojem teži.
Hrvatska se bori sa sezonalnošću i istovremenom
masovnošću, dok u ne ljetnim mjesecima biva
"prazna". Upravo ovdje dolazi Slavonija koja i u
ne ljetnim mjesecima ima što ponuditi svojim
posjetiteljima i omogućiti im nezaboravan
doživljaj koji će ponijeti sa sobom nakon povratka
s putovanja. Stoga je i sami rad koncipiran na
način da kroz sedam glavnih poglavlja čitatelja
uvede u samu problematiku teme. U drugom poglavlju
govori se o samoj promociji i elementima koji ju
čine, odnosno teorijskom okviru kao temelju za
cijelo istraživanje. Sljedeće poglavlje govori o
Slavoniji, temi ovog rada. Kroz to poglavlje,
Slavonija je opisana geografski, njezina povijest,
gospodarstvo, ali i postojeća turistička ponuda.
Također napravljena je turistička atrakcijska
osnova kao temelj za daljnje istraživanje. Na
kraju poglavlja istražena je promocija Slavonije i
njezina turistička posjećenost. U sljedećem
poglavlju, po istom uzoru obrađena je i regija
Bourgogna u Francuskoj koja će kasnije poslužiti
kao dobar primjer iz prakse. Nakon toga, ukratko
je opisana metodologija kojom je istraživanje
provedeno. Glavno istraživanje sastoji se od
istraživanja promotivnih materijala Hrvatske i
Francuske turističke zajednice te zastupljenost
Slavonije i Bourgogne u istima. Nakon toga,
napravljena je benchmark analiza Bourgogne i
Slavonije. Na kraju, raspravljeni su rezultati
istraživanja i dane smjernice za promotivni miks
Slavonije u okviru promocije Hrvatske kao
turističke destinacije.



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Božena Krce (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Brekalo, Ivona
Usporedba promotivnih aktivnosti Slavonije s Bourgogne-om, 2018., diplomski rad, diplomski, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, ZADAR
Brekalo, I. (2018) 'Usporedba promotivnih aktivnosti Slavonije s Bourgogne-om', diplomski rad, diplomski, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, ZADAR.
@phdthesis{phdthesis, author = {Brekalo, Ivona}, year = {2018}, pages = {139}, keywords = {promocija, brend, turisti\v{c}ka destinacija, Slavonija, Bourgogna}, title = {Usporedba promotivnih aktivnosti Slavonije s Bourgogne-om}, keyword = {promocija, brend, turisti\v{c}ka destinacija, Slavonija, Bourgogna}, publisherplace = {ZADAR} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Brekalo, Ivona}, year = {2018}, pages = {139}, keywords = {promotion, brand, tourist destination, Slavonia, Burgundy.}, title = {Promotional activities of Slavonia region in comparison with promotional activities of region Bourgonge}, keyword = {promotion, brand, tourist destination, Slavonia, Burgundy.}, publisherplace = {ZADAR} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font