Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1283191

Percepcija hrvatskih potrošača prema proizvodima iz zemalja njemačkog govornog područja


Znaor, Filip
Percepcija hrvatskih potrošača prema proizvodima iz zemalja njemačkog govornog područja, 2023., diplomski rad, diplomski, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, ZADAR


CROSBI ID: 1283191 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Percepcija hrvatskih potrošača prema proizvodima iz zemalja njemačkog govornog područja
(The perception of Croatian consumers towards products from German-speaking countries)

Autori
Znaor, Filip

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti

Mjesto
ZADAR

Datum
26.06

Godina
2023

Stranica
90

Mentor
Božena Krce Miočić

Ključne riječi
percepcija, jezik, marketing, potrošači, Hrvatska, Njemačka
(perception, language, marketing, consumers, Croatia, Germany)

Sažetak
Ovim radom želi se istražiti utječe li sam jezik kao komunikacijski fokus interesnih skupina na percipiranu vrijednost proizvoda ili usluga te afirmira li to povezanost Hrvatske i zemalja njemačkog područja u društvenom ili ekonomskom smislu. Kad se u obzir uzme duga povijest Hrvatske sa zemljama njemačkog govornog područja, dalo bi se naslutiti da će potrošači u Republici Hrvatskoj češće biti usmjereni prema proizvodima koji potječu iz prethodno spomenutih područja zbog dugogodišnjih teritorijalnih, gospodarskih i kulturnih veza, dosadašnjih pozitivnih iskustava ili pak općih karakteristika percipirane kvalitete vezanih uz imidž tih zemalja. No pitanje je koliko to zapravo utječe na konačnu odluku o kupnji te dovodi li to do znatno drukčije perspektive o asociranim dobrima naspram neoznačenih dobara. Glavni cilj ovog istraživanja je: analizirati, ispitati i utvrditi kako proizvodne marke koncipirane na njemačkom jeziku konstruiraju i mijenjaju percepciju domicilnih kupaca o kvaliteti i validnosti tih predmeta razmjene. U skladu s tim, koncipirani su i sljedeći podciljevi: - Analizirati korelaciju korištenja njemačkog jezika u nazivu proizvoda i pozitivne percepcije potrošača - Istražiti je li zemlja podrijetla proizvoda ključan element u pozitivnoj percepciji istoga - Utvrditi poveznice njemačkih brendova i njihovog imidža u Hrvatskoj. Od pojma promocije, preko percepcije pa sve do razlika u pristupima pri stvaranju i komuniciranju vrijednosti dobara između različitih nacija, ovaj rad će nastojati dati kompaktan odgovor na ranije istaknutu problematiku kako bi na posljetku stvorio podlogu za provođenje daljnjih istraživanja u različitim ekonomskim i kulturnim sferama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Tomislav Krpan (mentor)

Avatar Url Božena Krce (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Znaor, Filip
Percepcija hrvatskih potrošača prema proizvodima iz zemalja njemačkog govornog područja, 2023., diplomski rad, diplomski, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, ZADAR
Znaor, F. (2023) 'Percepcija hrvatskih potrošača prema proizvodima iz zemalja njemačkog govornog područja', diplomski rad, diplomski, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, ZADAR.
@phdthesis{phdthesis, author = {Znaor, Filip}, year = {2023}, pages = {90}, keywords = {percepcija, jezik, marketing, potro\v{s}a\v{c}i, Hrvatska, Njema\v{c}ka}, title = {Percepcija hrvatskih potro\v{s}a\v{c}a prema proizvodima iz zemalja njema\v{c}kog govornog podru\v{c}ja}, keyword = {percepcija, jezik, marketing, potro\v{s}a\v{c}i, Hrvatska, Njema\v{c}ka}, publisherplace = {ZADAR} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Znaor, Filip}, year = {2023}, pages = {90}, keywords = {perception, language, marketing, consumers, Croatia, Germany}, title = {The perception of Croatian consumers towards products from German-speaking countries}, keyword = {perception, language, marketing, consumers, Croatia, Germany}, publisherplace = {ZADAR} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font