Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1283094

Izrada reklamnog materijala pomoću cinemagrapha


Dolić, Ana
Izrada reklamnog materijala pomoću cinemagrapha, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1283094 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Izrada reklamnog materijala pomoću cinemagrapha
(Creating an advertising material using cinemagraph)

Autori
Dolić, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
20.09

Godina
2022

Stranica
23

Mentor
Rudolf, Maja

Ključne riječi
cinemagraph, GIF, oglašavanje, reklama
(cinemagraph, GIF, advertising, advertisement)

Sažetak
Završni rad se odnosi na vrstu medija koja je interesantan spoj fotografije i videa. Takvu vrstu medija predstavili su 2011. godine Jamie Beck i Kevin Burg pod nazivom cinemagraph. Cinemagraph se može definirati kao statična fotografija s pokretnim motivima. Najjednostavnije rečeno, to je „živa“ fotografija. Jedna od glavnih karakteristika cinemagrapha je beskonačno ponavljanje animacije kod koje nije vidljiv početak ni kraj. Upravo ta karakteristika daje cinemagraphu elegantan i suptilan dojam, što ga čini moćnim alatom oglašavanja. Prvi cinemagraph napravljen je i objavljen kao GIF datoteka. GIF (Graphic Interchange Format) je rasterski format razvijen 1987. godine od strane CompuServe. I danas se GIF koristi kao jedan od najčešćih formata za spremanje i objavljivanje cinemagrapha. Iz tog razloga dolazi do miješanja pojmova animiranog GIFa i cinemagrapha. U radu su pojašnjene karakteristike oba medija te je napravljena usporedba između istih. Reklame su postale sastavni dio modernog života te ih možemo vidjeti na svakom koraku. Upravo zbog te činjenice, oglašivači su u konstantnoj potrazi za kreativnijim i zanimljivijim riješenjima. Cinemagraph zbog svog prirodnog pokreta lako privlači poglede i zadržava pažnju gledatelja te tako omogućava dobru prezentaciju proizvoda. Danas se cinemagraph može vidjeti na društvenim mrežama, digitalnim zaslonima, web stranicama i digitalnim reklamama, a njegova primjena u oglašavanju proširena je na gotovo sve grane industrije. U ovom radu bit će prikazane karakteristike cinemagrapha, njegova primjena u oglašavanju te izrada cinemagrapha u program Adobe Photoshop.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Dizajn



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ana Dolić (autor)

Avatar Url Maja Rudolf (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Dolić, Ana
Izrada reklamnog materijala pomoću cinemagrapha, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Dolić, A. (2022) 'Izrada reklamnog materijala pomoću cinemagrapha', diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Doli\'{c}, Ana}, year = {2022}, pages = {23}, keywords = {cinemagraph, GIF, ogla\v{s}avanje, reklama}, title = {Izrada reklamnog materijala pomo\'{c}u cinemagrapha}, keyword = {cinemagraph, GIF, ogla\v{s}avanje, reklama}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Doli\'{c}, Ana}, year = {2022}, pages = {23}, keywords = {cinemagraph, GIF, advertising, advertisement}, title = {Creating an advertising material using cinemagraph}, keyword = {cinemagraph, GIF, advertising, advertisement}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font