Pregled bibliografske jedinice broj: 1283094
Izrada reklamnog materijala pomoću cinemagrapha
Izrada reklamnog materijala pomoću cinemagrapha, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1283094 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izrada reklamnog materijala pomoću cinemagrapha
(Creating an advertising material using cinemagraph)
Autori
Dolić, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
20.09
Godina
2022
Stranica
23
Mentor
Rudolf, Maja
Ključne riječi
cinemagraph, GIF, oglašavanje, reklama
(cinemagraph, GIF, advertising, advertisement)
Sažetak
Završni rad se odnosi na vrstu medija koja je interesantan spoj fotografije i videa. Takvu vrstu medija predstavili su 2011. godine Jamie Beck i Kevin Burg pod nazivom cinemagraph. Cinemagraph se može definirati kao statična fotografija s pokretnim motivima. Najjednostavnije rečeno, to je „živa“ fotografija. Jedna od glavnih karakteristika cinemagrapha je beskonačno ponavljanje animacije kod koje nije vidljiv početak ni kraj. Upravo ta karakteristika daje cinemagraphu elegantan i suptilan dojam, što ga čini moćnim alatom oglašavanja. Prvi cinemagraph napravljen je i objavljen kao GIF datoteka. GIF (Graphic Interchange Format) je rasterski format razvijen 1987. godine od strane CompuServe. I danas se GIF koristi kao jedan od najčešćih formata za spremanje i objavljivanje cinemagrapha. Iz tog razloga dolazi do miješanja pojmova animiranog GIFa i cinemagrapha. U radu su pojašnjene karakteristike oba medija te je napravljena usporedba između istih. Reklame su postale sastavni dio modernog života te ih možemo vidjeti na svakom koraku. Upravo zbog te činjenice, oglašivači su u konstantnoj potrazi za kreativnijim i zanimljivijim riješenjima. Cinemagraph zbog svog prirodnog pokreta lako privlači poglede i zadržava pažnju gledatelja te tako omogućava dobru prezentaciju proizvoda. Danas se cinemagraph može vidjeti na društvenim mrežama, digitalnim zaslonima, web stranicama i digitalnim reklamama, a njegova primjena u oglašavanju proširena je na gotovo sve grane industrije. U ovom radu bit će prikazane karakteristike cinemagrapha, njegova primjena u oglašavanju te izrada cinemagrapha u program Adobe Photoshop.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Dizajn