Pregled bibliografske jedinice broj: 1282970
Praktične vježbe studenata u ustanovi za rani i predškolski odgoj - perspektiva i refleksija sveučilišnog nastavnika
Praktične vježbe studenata u ustanovi za rani i predškolski odgoj - perspektiva i refleksija sveučilišnog nastavnika // Međunarodna interdisciplinarna znanstveno - stručna konferencija: Učenje izvan okvira – vrijednosti i kontroverze učenja novog doba
Zagreb, Hrvatska, 2022. (predavanje, recenziran, neobjavljeni rad, ostalo)
CROSBI ID: 1282970 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Praktične vježbe studenata u ustanovi za rani i
predškolski odgoj - perspektiva i refleksija
sveučilišnog nastavnika
(Practical Student Exercises in Institutions for Early and
Preschool Education - University Teacher’s
Perspective and Reflection)
Autori
Tomić Kaselj, Iskra ; Maglica, Toni
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo
Skup
Međunarodna interdisciplinarna znanstveno - stručna konferencija: Učenje izvan okvira – vrijednosti i kontroverze učenja novog doba
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 04.11.2022. - 05.11.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
praktične vježbe, prednosti i izazovi, perspektiva sveučilišnog nastavnika
(practical exercises, advantages and challenges, perspective of a university teacher)
Sažetak
Studentska praksa kao i praktične vježbe u vježbaonicama sastavni su dio studijskih programa ranog i predškolskog odgoja na svim sveučilištima u Republici Hrvatskoj, što govori o važnosti takvog pristupa učenju. Vježbe studenata neophodan su dio nastavnog procesa i predstavljaju podlogu za aktivno učenje, učenje kroz praksu, odnosno učenje djelovanjem. Kroz vježbe studenti imaju mogućnost primjenjivati i propitivati teoriju stečenu kroz predavanja na studiju i iskusiti djelovanje u praksi. S druge strane, sveučilišni nastavnik koji prati studente kroz praktične vježbe ima dvojaku ulogu- praćenje provedbe praktičnih aktivnosti i refleksiju iz uloge kritičkog prijatelja. Ovaj rad ima za cilj dati perspektivu i refleksiju sveučilišnog nastavnika koji prati studente kroz proces vježbi u ustanovama za rani i predškolski odgoj – vježbaonicama. Ta perspektiva govori u prilog važnosti ovakvog oblika učenja napose u dijelu promjene percepcije studenata o neposrednom odgojno – obrazovnom radu i profesiji odgojitelja, stjecanju praktičnih kompetencija te u području samorefleksije studenata. Usprkos tome, izazovi koje primjećujemo odnose se na percepciju studenata o nedovoljnoj zastupljenosti praktičnih vježbi tijekom studija i neusklađenosti teorijskih i vrijednosnih aspekata stečenih na studiju u odnosu na praksu. Osim toga, studenti percipiraju odgojitelje mentore važnim dionicima koji doprinose (ne)kvaliteti praktičnih vježbi. Ovaj rad donosi prikaz perspektive i refleksije sveučilišnog nastavnika koji prati studente kroz praktične vježbe te na osnovu toga nudi potencijalne smjernice za njihovo unaprjeđenje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu