Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1282970

Praktične vježbe studenata u ustanovi za rani i predškolski odgoj - perspektiva i refleksija sveučilišnog nastavnika


Tomić Kaselj, Iskra; Maglica, Toni
Praktične vježbe studenata u ustanovi za rani i predškolski odgoj - perspektiva i refleksija sveučilišnog nastavnika // Međunarodna interdisciplinarna znanstveno - stručna konferencija: Učenje izvan okvira – vrijednosti i kontroverze učenja novog doba
Zagreb, Hrvatska, 2022. (predavanje, recenziran, neobjavljeni rad, ostalo)


CROSBI ID: 1282970 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Praktične vježbe studenata u ustanovi za rani i predškolski odgoj - perspektiva i refleksija sveučilišnog nastavnika
(Practical Student Exercises in Institutions for Early and Preschool Education - University Teacher’s Perspective and Reflection)

Autori
Tomić Kaselj, Iskra ; Maglica, Toni

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo

Skup
Međunarodna interdisciplinarna znanstveno - stručna konferencija: Učenje izvan okvira – vrijednosti i kontroverze učenja novog doba

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 04.11.2022. - 05.11.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
praktične vježbe, prednosti i izazovi, perspektiva sveučilišnog nastavnika
(practical exercises, advantages and challenges, perspective of a university teacher)

Sažetak
Studentska praksa kao i praktične vježbe u vježbaonicama sastavni su dio studijskih programa ranog i predškolskog odgoja na svim sveučilištima u Republici Hrvatskoj, što govori o važnosti takvog pristupa učenju. Vježbe studenata neophodan su dio nastavnog procesa i predstavljaju podlogu za aktivno učenje, učenje kroz praksu, odnosno učenje djelovanjem. Kroz vježbe studenti imaju mogućnost primjenjivati i propitivati teoriju stečenu kroz predavanja na studiju i iskusiti djelovanje u praksi. S druge strane, sveučilišni nastavnik koji prati studente kroz praktične vježbe ima dvojaku ulogu- praćenje provedbe praktičnih aktivnosti i refleksiju iz uloge kritičkog prijatelja. Ovaj rad ima za cilj dati perspektivu i refleksiju sveučilišnog nastavnika koji prati studente kroz proces vježbi u ustanovama za rani i predškolski odgoj – vježbaonicama. Ta perspektiva govori u prilog važnosti ovakvog oblika učenja napose u dijelu promjene percepcije studenata o neposrednom odgojno – obrazovnom radu i profesiji odgojitelja, stjecanju praktičnih kompetencija te u području samorefleksije studenata. Usprkos tome, izazovi koje primjećujemo odnose se na percepciju studenata o nedovoljnoj zastupljenosti praktičnih vježbi tijekom studija i neusklađenosti teorijskih i vrijednosnih aspekata stečenih na studiju u odnosu na praksu. Osim toga, studenti percipiraju odgojitelje mentore važnim dionicima koji doprinose (ne)kvaliteti praktičnih vježbi. Ovaj rad donosi prikaz perspektive i refleksije sveučilišnog nastavnika koji prati studente kroz praktične vježbe te na osnovu toga nudi potencijalne smjernice za njihovo unaprjeđenje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Iskra Tomić Kaselj (autor)

Avatar Url Toni Maglica (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Tomić Kaselj, Iskra; Maglica, Toni
Praktične vježbe studenata u ustanovi za rani i predškolski odgoj - perspektiva i refleksija sveučilišnog nastavnika // Međunarodna interdisciplinarna znanstveno - stručna konferencija: Učenje izvan okvira – vrijednosti i kontroverze učenja novog doba
Zagreb, Hrvatska, 2022. (predavanje, recenziran, neobjavljeni rad, ostalo)
Tomić Kaselj, I. & Maglica, T. (2022) Praktične vježbe studenata u ustanovi za rani i predškolski odgoj - perspektiva i refleksija sveučilišnog nastavnika. U: Međunarodna interdisciplinarna znanstveno - stručna konferencija: Učenje izvan okvira – vrijednosti i kontroverze učenja novog doba.
@article{article, author = {Tomi\'{c} Kaselj, Iskra and Maglica, Toni}, year = {2022}, keywords = {prakti\v{c}ne vje\v{z}be, prednosti i izazovi, perspektiva sveu\v{c}ili\v{s}nog nastavnika}, title = {Prakti\v{c}ne vje\v{z}be studenata u ustanovi za rani i pred\v{s}kolski odgoj - perspektiva i refleksija sveu\v{c}ili\v{s}nog nastavnika}, keyword = {prakti\v{c}ne vje\v{z}be, prednosti i izazovi, perspektiva sveu\v{c}ili\v{s}nog nastavnika}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Tomi\'{c} Kaselj, Iskra and Maglica, Toni}, year = {2022}, keywords = {practical exercises, advantages and challenges, perspective of a university teacher}, title = {Practical Student Exercises in Institutions for Early and Preschool Education - University Teacher’s Perspective and Reflection}, keyword = {practical exercises, advantages and challenges, perspective of a university teacher}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font