Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 128281

Neka zapažanja o povijesti restauriranja i slikarskoj tehnici Tizianove "Mandaljene" u Dubrovniku


Bralić, Višnja
Neka zapažanja o povijesti restauriranja i slikarskoj tehnici Tizianove "Mandaljene" u Dubrovniku // Zbornik I. Kongresa hrvatskih povjesničara umjetnosti / Reberski, Ika ; Pelc, Milan (ur.).
Zagreb: Institut za povijest umjetnosti, 2003. str. 182-193 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 128281 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Neka zapažanja o povijesti restauriranja i slikarskoj tehnici Tizianove "Mandaljene" u Dubrovniku
(History of conservation and painting technique of Tizian's "Mandaljena" in Dubrovnik)

Autori
Bralić, Višnja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik I. Kongresa hrvatskih povjesničara umjetnosti / Reberski, Ika ; Pelc, Milan - Zagreb : Institut za povijest umjetnosti, 2003, 182-193

Skup
I. Kongres hrvatskih povjesničara umjetnosti

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 15.11.2001. - 17.11.2001

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
renesansa; venecijansko slikarstvo; Tizian; oltarna slika; dominikanski samostan; Dubrovnik; Paolo Fabris
(Renaissance venetian painting; Tizian; altar painting; Dubrovnik; Paolo Fabris)

Sažetak
Tizianova slika "Marija Magdalena sa sv. Vlahom, arkanđelom Rafaelom i Tobijom, te donatorom" jedno je od najcitiranijih djela naše spomeničke baštine, a stručni interes bio je praćen višestrukim, ponavljanim restauriranjem. Detaljno je opisana restauracija slike izvedena u Veneciji između 1859. i 1864. godine, koju je sponzorirao dubrovački plemić Medo Pucić a izveo venecijanski restaurator Paolo Fabris. Valoriziraju se restauratorski radovi 19. stoljeća, te se analizira Tizianova slikarska tehnika, kao i povezanost restauratorskih radova s povjesnoumjetničkim interpretacijama u 19. i 20. stoljeću.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
0130407

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Višnja Bralić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bralić, Višnja
Neka zapažanja o povijesti restauriranja i slikarskoj tehnici Tizianove "Mandaljene" u Dubrovniku // Zbornik I. Kongresa hrvatskih povjesničara umjetnosti / Reberski, Ika ; Pelc, Milan (ur.).
Zagreb: Institut za povijest umjetnosti, 2003. str. 182-193 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Bralić, V. (2003) Neka zapažanja o povijesti restauriranja i slikarskoj tehnici Tizianove "Mandaljene" u Dubrovniku. U: Reberski, I. & Pelc, M. (ur.)Zbornik I. Kongresa hrvatskih povjesničara umjetnosti.
@article{article, author = {Brali\'{c}, Vi\v{s}nja}, year = {2003}, pages = {182-193}, keywords = {renesansa, venecijansko slikarstvo, Tizian, oltarna slika, dominikanski samostan, Dubrovnik, Paolo Fabris}, title = {Neka zapa\v{z}anja o povijesti restauriranja i slikarskoj tehnici Tizianove and \#34;Mandaljene and \#34; u Dubrovniku}, keyword = {renesansa, venecijansko slikarstvo, Tizian, oltarna slika, dominikanski samostan, Dubrovnik, Paolo Fabris}, publisher = {Institut za povijest umjetnosti}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Brali\'{c}, Vi\v{s}nja}, year = {2003}, pages = {182-193}, keywords = {Renaissance venetian painting, Tizian, altar painting, Dubrovnik, Paolo Fabris}, title = {History of conservation and painting technique of Tizian and \#39;s and \#34;Mandaljena and \#34; in Dubrovnik}, keyword = {Renaissance venetian painting, Tizian, altar painting, Dubrovnik, Paolo Fabris}, publisher = {Institut za povijest umjetnosti}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font