Pregled bibliografske jedinice broj: 128281
Neka zapažanja o povijesti restauriranja i slikarskoj tehnici Tizianove "Mandaljene" u Dubrovniku
Neka zapažanja o povijesti restauriranja i slikarskoj tehnici Tizianove "Mandaljene" u Dubrovniku // Zbornik I. Kongresa hrvatskih povjesničara umjetnosti / Reberski, Ika ; Pelc, Milan (ur.).
Zagreb: Institut za povijest umjetnosti, 2003. str. 182-193 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 128281 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Neka zapažanja o povijesti restauriranja i slikarskoj tehnici Tizianove "Mandaljene" u Dubrovniku
(History of conservation and painting technique of Tizian's "Mandaljena" in Dubrovnik)
Autori
Bralić, Višnja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik I. Kongresa hrvatskih povjesničara umjetnosti
/ Reberski, Ika ; Pelc, Milan - Zagreb : Institut za povijest umjetnosti, 2003, 182-193
Skup
I. Kongres hrvatskih povjesničara umjetnosti
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 15.11.2001. - 17.11.2001
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
renesansa; venecijansko slikarstvo; Tizian; oltarna slika; dominikanski samostan; Dubrovnik; Paolo Fabris
(Renaissance venetian painting; Tizian; altar painting; Dubrovnik; Paolo Fabris)
Sažetak
Tizianova slika "Marija Magdalena sa sv. Vlahom, arkanđelom Rafaelom i Tobijom, te donatorom" jedno je od najcitiranijih djela naše spomeničke baštine, a stručni interes bio je praćen višestrukim, ponavljanim restauriranjem. Detaljno je opisana restauracija slike izvedena u Veneciji između 1859. i 1864. godine, koju je sponzorirao dubrovački plemić Medo Pucić a izveo venecijanski restaurator Paolo Fabris. Valoriziraju se restauratorski radovi 19. stoljeća, te se analizira Tizianova slikarska tehnika, kao i povezanost restauratorskih radova s povjesnoumjetničkim interpretacijama u 19. i 20. stoljeću.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti
POVEZANOST RADA