Pregled bibliografske jedinice broj: 1282716
Muzej kao pokretač suvremene paradigme personalizacije u obrazovanju
Muzej kao pokretač suvremene paradigme personalizacije u obrazovanju // Sodobni izzivi teorije in prakse muzejske pedagogike / Krapše, Štefan (ur.).
Nova Gorica: Educa, 2023. str. 8-14 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1282716 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Muzej kao pokretač suvremene paradigme
personalizacije u obrazovanju
(The Museum as the Initiator of the Contemporary
Paradigm of Personalization in Education)
Autori
Kisovar-Ivanda, Tamara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Sodobni izzivi teorije in prakse muzejske pedagogike
/ Krapše, Štefan - Nova Gorica : Educa, 2023, 8-14
ISBN
978-961-6753-56-2
Skup
VI. strokovno/znanstvena mednarodna konferenca Šole in muzeji, Sodobni izzivi teorije in prakse muzejske pedagogike
Mjesto i datum
Rogaška Slatina, Slovenija, 20.04.2023. - 22.04.2023
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Personalizacija obrazovanja ; kompleksan sustav mentorstva ; partnerstvo muzeja u zajednicama učenja.
(Personalization of education ; complex mentoring system ; partnership of museums in learning communities)
Sažetak
Personalizacija obrazovanja nameće nove izazove u suvremenim obrazovnim sustavima u svijetu. U personalizaciji obrazovanja kroz dualni individualni sustav mentorstvo učenika odvija se najčešće na relaciji učenik-nastavnik-roditelj. Takva suradnja ponekad efikasno potiče napredak učenika prilagođen individualnim potrebama, ali uz relativno malo korištenja potencijala mentora u lokalnoj zajednici. Muzeji sa svojim visokostručnim djelatnicima svakako su potencijalni izvor vrsnih mentora učenicima i studentima na svim razinama obrazovanja, te je realno očekivati da bi im model visoke razine personaliziranog učenja, koji podrazumijeva kompleksan sustav mentorstva, dao ulogu koju zaslužuju u obrazovanju. Iz muzejske perspektive postaje važno pitanje kako muzeji mogu svoju ulogu poželjnog partnera u obrazovanju pretvoriti u ulogu sudionika u kreiranju različitih modela učenja u suvremenim zajednicama učenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija