Pregled bibliografske jedinice broj: 1282705
ANALIZA ZADOVOLJSTVA STUDENATA KAO ELEMENT UPRAVLJANJA KVALITETOM U VISOKOM OBRAZOVANJU – STUDIJA SLUČAJA VELEUČILIŠTE U ŠIBENIKU
ANALIZA ZADOVOLJSTVA STUDENATA KAO ELEMENT UPRAVLJANJA KVALITETOM U VISOKOM OBRAZOVANJU – STUDIJA SLUČAJA VELEUČILIŠTE U ŠIBENIKU // 24. Međunarodni simpozij o kvaliteti „Kvaliteta- jučer, danas, sutra” / Drljača, Miroslav (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2023. str. 1-8 (ostalo, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1282705 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ANALIZA ZADOVOLJSTVA STUDENATA KAO ELEMENT
UPRAVLJANJA KVALITETOM U VISOKOM OBRAZOVANJU –
STUDIJA SLUČAJA VELEUČILIŠTE U ŠIBENIKU
(ANALYSIS OF STUDENTS' SATISFACTION AS AN ELEMENT
OF QUALITY MANAGEMENT IN HIGHER EDUCATION - CASE
STUDY OF THE POLYTECHNIC OF SIBENIK)
Autori
Goleš, Divna ; Šišara, Jelena ; Krnić, Antea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
24. Međunarodni simpozij o kvaliteti „Kvaliteta- jučer, danas, sutra”
/ Drljača, Miroslav - Zagreb : Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2023, 1-8
Skup
24. Međunarodni simpozij o kvaliteti „Kvaliteta- jučer, danas, sutra”, Opatija, 22-24. Ožujka, 2023
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 22.03.2023. - 24.03.2023
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
Veleučilište u Šibeniku, zadovoljstvo studenata, upravljanje kvalitetom
(Polytechnic in Šibenik, student satisfaction, quality management)
Sažetak
Kvaliteta obrazovnih ustanova ključni je aspekt strategije onih obrazovnih ustanova koje su usmjerene prema korisnicima. Utvrđivanje zadovoljstva studenata jedan je od najznačajnijih alata vezanih za upravljanje obrazovanjem te ima veliki značaj u procesu donošenja odluka. Razumijevanje zadovoljstva studenata pruža donositeljima odluka u visokoobrazovnim ustanovama potrebne spoznaje u svrhu poboljšanja kvalitete obrazovnih usluga. Ovaj rad prikazuje razloge i načine praćenja zadovoljstva studenata u visokoobrazovnoj instituciji – Veleučilištu u Šibeniku. Cilj rada je omogućiti drugim obrazovnim ustanovama da na primjeru dobre prakse spoznaju koje metode praćenja zadovoljstva studenata mogu koristiti i u koju svrhu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište u Šibeniku