Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1282705

ANALIZA ZADOVOLJSTVA STUDENATA KAO ELEMENT UPRAVLJANJA KVALITETOM U VISOKOM OBRAZOVANJU – STUDIJA SLUČAJA VELEUČILIŠTE U ŠIBENIKU


Goleš, Divna; Šišara, Jelena; Krnić, Antea
ANALIZA ZADOVOLJSTVA STUDENATA KAO ELEMENT UPRAVLJANJA KVALITETOM U VISOKOM OBRAZOVANJU – STUDIJA SLUČAJA VELEUČILIŠTE U ŠIBENIKU // 24. Međunarodni simpozij o kvaliteti „Kvaliteta- jučer, danas, sutra” / Drljača, Miroslav (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2023. str. 1-8 (ostalo, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1282705 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
ANALIZA ZADOVOLJSTVA STUDENATA KAO ELEMENT UPRAVLJANJA KVALITETOM U VISOKOM OBRAZOVANJU – STUDIJA SLUČAJA VELEUČILIŠTE U ŠIBENIKU
(ANALYSIS OF STUDENTS' SATISFACTION AS AN ELEMENT OF QUALITY MANAGEMENT IN HIGHER EDUCATION - CASE STUDY OF THE POLYTECHNIC OF SIBENIK)

Autori
Goleš, Divna ; Šišara, Jelena ; Krnić, Antea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
24. Međunarodni simpozij o kvaliteti „Kvaliteta- jučer, danas, sutra” / Drljača, Miroslav - Zagreb : Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2023, 1-8

Skup
24. Međunarodni simpozij o kvaliteti „Kvaliteta- jučer, danas, sutra”, Opatija, 22-24. Ožujka, 2023

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 22.03.2023. - 24.03.2023

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
Veleučilište u Šibeniku, zadovoljstvo studenata, upravljanje kvalitetom
(Polytechnic in Šibenik, student satisfaction, quality management)

Sažetak
Kvaliteta obrazovnih ustanova ključni je aspekt strategije onih obrazovnih ustanova koje su usmjerene prema korisnicima. Utvrđivanje zadovoljstva studenata jedan je od najznačajnijih alata vezanih za upravljanje obrazovanjem te ima veliki značaj u procesu donošenja odluka. Razumijevanje zadovoljstva studenata pruža donositeljima odluka u visokoobrazovnim ustanovama potrebne spoznaje u svrhu poboljšanja kvalitete obrazovnih usluga. Ovaj rad prikazuje razloge i načine praćenja zadovoljstva studenata u visokoobrazovnoj instituciji – Veleučilištu u Šibeniku. Cilj rada je omogućiti drugim obrazovnim ustanovama da na primjeru dobre prakse spoznaju koje metode praćenja zadovoljstva studenata mogu koristiti i u koju svrhu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Šibeniku

Profili:

Avatar Url Jelena Šišara (autor)

Avatar Url Divna Goleš (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Goleš, Divna; Šišara, Jelena; Krnić, Antea
ANALIZA ZADOVOLJSTVA STUDENATA KAO ELEMENT UPRAVLJANJA KVALITETOM U VISOKOM OBRAZOVANJU – STUDIJA SLUČAJA VELEUČILIŠTE U ŠIBENIKU // 24. Međunarodni simpozij o kvaliteti „Kvaliteta- jučer, danas, sutra” / Drljača, Miroslav (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2023. str. 1-8 (ostalo, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Goleš, D., Šišara, J. & Krnić, A. (2023) ANALIZA ZADOVOLJSTVA STUDENATA KAO ELEMENT UPRAVLJANJA KVALITETOM U VISOKOM OBRAZOVANJU – STUDIJA SLUČAJA VELEUČILIŠTE U ŠIBENIKU. U: Drljača, M. (ur.)24. Međunarodni simpozij o kvaliteti „Kvaliteta- jučer, danas, sutra”.
@article{article, author = {Gole\v{s}, Divna and \v{S}i\v{s}ara, Jelena and Krni\'{c}, Antea}, editor = {Drlja\v{c}a, M.}, year = {2023}, pages = {1-8}, keywords = {Veleu\v{c}ili\v{s}te u \v{S}ibeniku, zadovoljstvo studenata, upravljanje kvalitetom}, title = {ANALIZA ZADOVOLJSTVA STUDENATA KAO ELEMENT UPRAVLJANJA KVALITETOM U VISOKOM OBRAZOVANJU – STUDIJA SLU\v{C}AJA VELEU\v{C}ILI\v{S}TE U \v{S}IBENIKU}, keyword = {Veleu\v{c}ili\v{s}te u \v{S}ibeniku, zadovoljstvo studenata, upravljanje kvalitetom}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo menad\v{z}era kvalitete}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Gole\v{s}, Divna and \v{S}i\v{s}ara, Jelena and Krni\'{c}, Antea}, editor = {Drlja\v{c}a, M.}, year = {2023}, pages = {1-8}, keywords = {Polytechnic in \v{S}ibenik, student satisfaction, quality management}, title = {ANALYSIS OF STUDENTS' SATISFACTION AS AN ELEMENT OF QUALITY MANAGEMENT IN HIGHER EDUCATION - CASE STUDY OF THE POLYTECHNIC OF SIBENIK}, keyword = {Polytechnic in \v{S}ibenik, student satisfaction, quality management}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo menad\v{z}era kvalitete}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font