Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1282554

Dizajn vizualnog identiteta tvrtke inspiriranog grčkom mitologijom


Puškar, Antonija
Dizajn vizualnog identiteta tvrtke inspiriranog grčkom mitologijom, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1282554 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Dizajn vizualnog identiteta tvrtke inspiriranog grčkom mitologijom
(Design of visual identity for a company inspired by greek mythology)

Autori
Puškar, Antonija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
23.09

Godina
2022

Stranica
46

Mentor
Rudolf, Maja

Ključne riječi
vizualni identitet, elementi vizualnog identiteta, grčka mitologija, analiza logotipa, Adobe Ilustrator
(visual identity, elements of visual identity, greek mythology, logo analisys, Adobe Illustrator)

Sažetak
Vizualni identitet je ključan za svaku tvrtku te se odabirom izgleda i tipa elemenata stvara jedinstveno rješenje koje zatim tu tvrtku diferencira na tržištu. U to spada dizajn logotipa, odabir palete boja, tipografija i slično pri čemu treba imati na umu kakav će dojam oni prenijeti i je li u skladu s onim kojim se tvrtka nastoji prikazati. Za rad je ključna grčka mitologija koja je jedna od svjetski najpoznatiji, primarno po svojim božanstvima, a zatim i herojima, čudovištima i ostalim likovima. Opisana božanstva su Dioniz, bog vina, plodnosti, uživanja, opojnosti i vina te Afrodita božica ženske ljepote, ljubavi i spolnosti. Kako su se priče prenosile primarno verbalnim putem, a i zapisani mitovi su često bili izmijenjeni kako bi odgovarali poruci koju je autor želio prenijeti, postoje razne priče i verzije postanka i njihovog djelovanja. Još su opisani mitski likovi Dedal i Ikar te čudovište Minotaur. Analiza postojećih logotipa obuhvaća Nike, Versace, NBC i Goodyear logotipe gdje se govori o njihovom postanku, povezanosti s mitskim likovima te odabiru elemenata. Nakon teorijskog dijela, slijedi praktični dio gdje je prikazan proces izrade originalnog rješenja kroz korake, odabir jednog od četiri napravljena logotipa za izradu vizualnog identiteta putem ankete te stvaranje finalnog vizualnog identiteta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Dizajn



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Maja Rudolf (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Puškar, Antonija
Dizajn vizualnog identiteta tvrtke inspiriranog grčkom mitologijom, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Puškar, A. (2022) 'Dizajn vizualnog identiteta tvrtke inspiriranog grčkom mitologijom', diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Pu\v{s}kar, Antonija}, year = {2022}, pages = {46}, keywords = {vizualni identitet, elementi vizualnog identiteta, gr\v{c}ka mitologija, analiza logotipa, Adobe Ilustrator}, title = {Dizajn vizualnog identiteta tvrtke inspiriranog gr\v{c}kom mitologijom}, keyword = {vizualni identitet, elementi vizualnog identiteta, gr\v{c}ka mitologija, analiza logotipa, Adobe Ilustrator}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Pu\v{s}kar, Antonija}, year = {2022}, pages = {46}, keywords = {visual identity, elements of visual identity, greek mythology, logo analisys, Adobe Illustrator}, title = {Design of visual identity for a company inspired by greek mythology}, keyword = {visual identity, elements of visual identity, greek mythology, logo analisys, Adobe Illustrator}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font