Pregled bibliografske jedinice broj: 1282554
Dizajn vizualnog identiteta tvrtke inspiriranog grčkom mitologijom
Dizajn vizualnog identiteta tvrtke inspiriranog grčkom mitologijom, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1282554 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dizajn vizualnog identiteta tvrtke inspiriranog
grčkom mitologijom
(Design of visual identity for a company inspired by
greek mythology)
Autori
Puškar, Antonija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
23.09
Godina
2022
Stranica
46
Mentor
Rudolf, Maja
Ključne riječi
vizualni identitet, elementi vizualnog identiteta, grčka mitologija, analiza logotipa, Adobe Ilustrator
(visual identity, elements of visual identity, greek mythology, logo analisys, Adobe Illustrator)
Sažetak
Vizualni identitet je ključan za svaku tvrtku te se odabirom izgleda i tipa elemenata stvara jedinstveno rješenje koje zatim tu tvrtku diferencira na tržištu. U to spada dizajn logotipa, odabir palete boja, tipografija i slično pri čemu treba imati na umu kakav će dojam oni prenijeti i je li u skladu s onim kojim se tvrtka nastoji prikazati. Za rad je ključna grčka mitologija koja je jedna od svjetski najpoznatiji, primarno po svojim božanstvima, a zatim i herojima, čudovištima i ostalim likovima. Opisana božanstva su Dioniz, bog vina, plodnosti, uživanja, opojnosti i vina te Afrodita božica ženske ljepote, ljubavi i spolnosti. Kako su se priče prenosile primarno verbalnim putem, a i zapisani mitovi su često bili izmijenjeni kako bi odgovarali poruci koju je autor želio prenijeti, postoje razne priče i verzije postanka i njihovog djelovanja. Još su opisani mitski likovi Dedal i Ikar te čudovište Minotaur. Analiza postojećih logotipa obuhvaća Nike, Versace, NBC i Goodyear logotipe gdje se govori o njihovom postanku, povezanosti s mitskim likovima te odabiru elemenata. Nakon teorijskog dijela, slijedi praktični dio gdje je prikazan proces izrade originalnog rješenja kroz korake, odabir jednog od četiri napravljena logotipa za izradu vizualnog identiteta putem ankete te stvaranje finalnog vizualnog identiteta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Dizajn