Pregled bibliografske jedinice broj: 1282333
Konceptualno razumijevanje učenika putem refleksije na nastavni sat tjelesne i zdravstvene kulture (rukomet)
Konceptualno razumijevanje učenika putem refleksije na nastavni sat tjelesne i zdravstvene kulture (rukomet) // 31. međunarodna ljetna škola kineziologa - Praćenje tjelesne spremnosti djece i mladih - Iskustva u primjeni / Leko, Goran (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2023. str. 86-89 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1282333 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Konceptualno razumijevanje učenika putem
refleksije na nastavni sat tjelesne i zdravstvene
kulture (rukomet)
(STUDENTS’ CONCEPTUAL UNDERSTANDING THROUGH
REFLECTION ON
THE PHYSICAL EDUCATION LESSON (HANDBALL))
Autori
Bujan, Magda ; Žnidarec Čučković, Ana ; Ohnjec, Katarina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
31. međunarodna ljetna škola kineziologa - Praćenje tjelesne spremnosti djece i mladih - Iskustva u primjeni
/ Leko, Goran - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2023, 86-89
ISBN
978-953-317-070-1
Skup
31. međunarodna ljetna škola kineziologa - Praćenje tjelesne spremnosti djece i mladih, Iskustva u primjeni
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 28.06.2023. - 01.07.2023
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
nastava, vrednovanje, rukometna lopta
(teaching, evaluation, handball ball)
Sažetak
Vrednovanje ZA učenje provodi se kontinuirano tijekom procesa učenja i poučavanja (MZO, 2019). Ono ne rezultira ocjenom, već je to prikupljanje informacija i dokaza o procesu učenja te interpretacija tih informacija i dokaza kako bi učenici unaprijedili proces učenja, a učitelj poučavanje. Refleksija je kontinuirani proces za postizanje potpunijeg i boljeg razumijevanja koncepta o kojem se razmišlja i dosezanje konceptualnog razumijevanja. Zbog toga je tijekom učenja izuzetno važno potaknuti sve učenike na refleksiju, odnosno na promišljanje o učenju i naučenom. Rukomet kao sport i igra zadovoljava kriterije uključivanja u moguće sadržaje ostvarivanja odgojno-obrazovnih ishoda učenja i poučavanja TZK. U radu je opisan jedan sat nastave TZK sa zastupljenim sadržajima poučavanja kroz elemente rukometne igre, zatim je opisano vrednovanje za učenje provedeno na tom satu (prikaz pitanja za refleksiju), te je prikazana moguća interpretacija dobivenih spoznaja. Učenici petih razreda osnovne škole u Zagrebu (njih 62) odgovorima na postavljena refleksivna pitanja otkrivaju kako je moguće zaključiti da prepoznaju i izvode osnovne elemente rukometa u različitim igrama i različitim razinama. Trude se poštivati pravila igara i primjenjuju pravila ponašanja u dvorani. Rado sudjeluju u aktivnostima vezanim uz rukometnu igru, te im je lopta veliki poticaj, motiv za aktivno sudjelovanje na nastavi.
Izvorni jezik
Hrvatski