Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1282279

Kreativne industrije videoigara u Hrvatskoj


Colarić, Josip; Ogrizek Biškupić, Ivana
Kreativne industrije videoigara u Hrvatskoj // ACE ZAGREB 2022. Zbornik radova. 3. međunarodna umjetničko-znanstvena konferencija na temu umjetnosti i kreativnosti u obrazovanju, Zagreb (Hrvatska), 1. – 2. rujna 2022. / Županić Benić, Marijana ; Cestarić, Marija (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 102-117 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso))


CROSBI ID: 1282279 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kreativne industrije videoigara u Hrvatskoj
(Creative video game industries in Croatia)

Autori
Colarić, Josip ; Ogrizek Biškupić, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
ACE ZAGREB 2022. Zbornik radova. 3. međunarodna umjetničko-znanstvena konferencija na temu umjetnosti i kreativnosti u obrazovanju, Zagreb (Hrvatska), 1. – 2. rujna 2022. / Županić Benić, Marijana ; Cestarić, Marija - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022, 102-117

ISBN
978-953-380-006-6

Skup
3. međunarodna umjetničko-znanstvena konferencija na temu umjetnosti i kreativnosti u obrazovanju, Zagreb (Hrvatska), 1. – 2. rujna 2022. 3rd international artistic and scientific conference on arts and creativity in education, Zagreb (Croatia), September 1st to 2nd, 2022

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 01.09.2022. - 02.09.2022

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
kreativnost, industrija videoigara, gaming
(creativity, video game industry, gaming)

Sažetak
U ovome radu, autori analiziraju kreativne industrije videoigara u Hrvatskoj s ciljem identifikacije smjerova razvoja i mogućnosti koje se trenutno u ovom tržišnom segmentu informacijskih i komunikacijskih tehnologija odvijaju promatrajući pojedine uloge te kreativni aspekt ove industrije. S ciljem dobivanja relevantnih podataka za potrebe ovoga rada koristi se metoda intervjua s hrvatskim razvojnim programerima (engl. developers) ili njihovim predstavnicima iz industrije videoigara te korisnicima koji taj isti sadržaj prenose uživo (engl. streamers), nadalje provodi se analiza sadržaja web-portala, članaka u časopisima te drugih izvora unutar organizacija koje provode programe edukacije, zabave i igre. Rad se bavi pregledom onoga što videoigre dominantno omogućuju korisnicima sagledavajući rakurs istih u kontekstu kreativnih industrija. Cilj je autora komparativno sagledati aktualnosti industrije videoigara u Hrvatskoj, izazove s kojima se njeni dionici susreću promatrajući pritom kako se ista pozicionirala u kontekstu kreativne industrije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Visoko učilište Algebra, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ivana Ogrizek Biškupić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Colarić, Josip; Ogrizek Biškupić, Ivana
Kreativne industrije videoigara u Hrvatskoj // ACE ZAGREB 2022. Zbornik radova. 3. međunarodna umjetničko-znanstvena konferencija na temu umjetnosti i kreativnosti u obrazovanju, Zagreb (Hrvatska), 1. – 2. rujna 2022. / Županić Benić, Marijana ; Cestarić, Marija (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 102-117 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso))
Colarić, J. & Ogrizek Biškupić, I. (2022) Kreativne industrije videoigara u Hrvatskoj. U: Županić Benić, M. & Cestarić, M. (ur.)ACE ZAGREB 2022. Zbornik radova. 3. međunarodna umjetničko-znanstvena konferencija na temu umjetnosti i kreativnosti u obrazovanju, Zagreb (Hrvatska), 1. – 2. rujna 2022..
@article{article, author = {Colari\'{c}, Josip and Ogrizek Bi\v{s}kupi\'{c}, Ivana}, year = {2022}, pages = {102-117}, keywords = {kreativnost, industrija videoigara, gaming}, isbn = {978-953-380-006-6}, title = {Kreativne industrije videoigara u Hrvatskoj}, keyword = {kreativnost, industrija videoigara, gaming}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Colari\'{c}, Josip and Ogrizek Bi\v{s}kupi\'{c}, Ivana}, year = {2022}, pages = {102-117}, keywords = {creativity, video game industry, gaming}, isbn = {978-953-380-006-6}, title = {Creative video game industries in Croatia}, keyword = {creativity, video game industry, gaming}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font