Pregled bibliografske jedinice broj: 1282279
Kreativne industrije videoigara u Hrvatskoj
Kreativne industrije videoigara u Hrvatskoj // ACE ZAGREB 2022. Zbornik radova. 3. međunarodna umjetničko-znanstvena konferencija na temu umjetnosti i kreativnosti u obrazovanju, Zagreb (Hrvatska), 1. – 2. rujna 2022. / Županić Benić, Marijana ; Cestarić, Marija (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 102-117 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso))
CROSBI ID: 1282279 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kreativne industrije videoigara u Hrvatskoj
(Creative video game industries in Croatia)
Autori
Colarić, Josip ; Ogrizek Biškupić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
ACE ZAGREB 2022. Zbornik radova. 3. međunarodna umjetničko-znanstvena konferencija na temu umjetnosti i kreativnosti u obrazovanju, Zagreb (Hrvatska), 1. – 2. rujna 2022.
/ Županić Benić, Marijana ; Cestarić, Marija - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022, 102-117
ISBN
978-953-380-006-6
Skup
3. međunarodna umjetničko-znanstvena konferencija na temu umjetnosti i kreativnosti u obrazovanju, Zagreb (Hrvatska), 1. – 2. rujna 2022. 3rd international artistic and scientific conference on arts and creativity in education, Zagreb (Croatia), September 1st to 2nd, 2022
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 01.09.2022. - 02.09.2022
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
kreativnost, industrija videoigara, gaming
(creativity, video game industry, gaming)
Sažetak
U ovome radu, autori analiziraju kreativne industrije videoigara u Hrvatskoj s ciljem identifikacije smjerova razvoja i mogućnosti koje se trenutno u ovom tržišnom segmentu informacijskih i komunikacijskih tehnologija odvijaju promatrajući pojedine uloge te kreativni aspekt ove industrije. S ciljem dobivanja relevantnih podataka za potrebe ovoga rada koristi se metoda intervjua s hrvatskim razvojnim programerima (engl. developers) ili njihovim predstavnicima iz industrije videoigara te korisnicima koji taj isti sadržaj prenose uživo (engl. streamers), nadalje provodi se analiza sadržaja web-portala, članaka u časopisima te drugih izvora unutar organizacija koje provode programe edukacije, zabave i igre. Rad se bavi pregledom onoga što videoigre dominantno omogućuju korisnicima sagledavajući rakurs istih u kontekstu kreativnih industrija. Cilj je autora komparativno sagledati aktualnosti industrije videoigara u Hrvatskoj, izazove s kojima se njeni dionici susreću promatrajući pritom kako se ista pozicionirala u kontekstu kreativne industrije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti