Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1282143

Povezanost izvannastavnih aktivnosti i postignuća učenika u afektivnoj domeni: Slučaj strukovne elektrotehničke škole


Delač, D.; Purković, D.
Povezanost izvannastavnih aktivnosti i postignuća učenika u afektivnoj domeni: Slučaj strukovne elektrotehničke škole // MIPRO 2023
Opatija, Hrvatska: Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE), 2023. str. 1805-1809 doi:10.23919/mipro57284.2023.10159807 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1282143 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Povezanost izvannastavnih aktivnosti i postignuća učenika u afektivnoj domeni: Slučaj strukovne elektrotehničke škole
(The Relationship between Extracurricular Activities and Student Achievement in the Affective Domain: The Case of a Vocational Electrical Engineering School)

Autori
Delač, D. ; Purković, D.

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Skup
MIPRO 2023

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 22.05.2023. - 26.05.2023

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
afektivna domena, inženjersko obrazovanje, izvannastavne aktivnosti, tehnološko obrazovanje, strukovno obrazovanje.
(affective domain, engineering education, extracurricular activities, technology education, vocational education.)

Sažetak
Postignuća učenika u afektivnoj domeni izrazito su značajna za proces učenja jer usvojene vrijednosti i stavovi mogu poboljšati usvajanje znanja i razvoj vještina. To ujedno može utjecati na lakše svladavanje nastavnih obveza i izazova koji se pred učenike stavljaju tijekom školovanja. Ovaj rad predstavlja istraživanje učinka izvannastavne aktivnosti na postignuća učenika u afektivnoj domeni te analizu i usporedbu s postignućima slične skupine učenika u tradicionalnoj nastavi. Istraživanje je provedeno kroz izvannastavnu aktivnost „Mladi inovatori - poduzetnici“ u koju je uključeno 18 učenika trećih razreda srednje strukovne škole. Ova aktivnost je usmjerena na razvoj novih i inoviranje postojećih rješenja u području elektrotehnike i računarstva. Tijekom istraživanja su praćena i analizirana postignuća u afektivnoj domeni kod učenika uključenih u izvannastavnu aktivnost i kod slične skupine učenika koji nisu bili uključeni. Rezultati istraživanja pokazuju da učenici uključeni u izvannastavnu aktivnost iskazuju veći stupanj interesa za stručne sadržaje, bolje komuniciraju i surađuju s ostalim sudionicima u nastavi te imaju veći stupanj odgovornosti prema izvršavanju nastavnih obveza u odnosu na učenike koji sudjeluju samo u tradicionalnom procesu učenja i poučavanja. Rezultati ukazuju na potrebu razvoja široke lepeze različitih izvannastavnih aktivnosti, koje će svakom učeniku dati priliku uključivanja u nešto što ga zanima, kako bi se čim više učenika uključilo u ovakve aktivnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Damir Purković (autor)

Avatar Url Dino Delač (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi

Citiraj ovu publikaciju:

Delač, D.; Purković, D.
Povezanost izvannastavnih aktivnosti i postignuća učenika u afektivnoj domeni: Slučaj strukovne elektrotehničke škole // MIPRO 2023
Opatija, Hrvatska: Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE), 2023. str. 1805-1809 doi:10.23919/mipro57284.2023.10159807 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Delač, D. & Purković, D. (2023) Povezanost izvannastavnih aktivnosti i postignuća učenika u afektivnoj domeni: Slučaj strukovne elektrotehničke škole. U: MIPRO 2023 doi:10.23919/mipro57284.2023.10159807.
@article{article, author = {Dela\v{c}, D. and Purkovi\'{c}, D.}, year = {2023}, pages = {1805-1809}, DOI = {10.23919/mipro57284.2023.10159807}, keywords = {afektivna domena, in\v{z}enjersko obrazovanje, izvannastavne aktivnosti, tehnolo\v{s}ko obrazovanje, strukovno obrazovanje.}, doi = {10.23919/mipro57284.2023.10159807}, title = {Povezanost izvannastavnih aktivnosti i postignu\'{c}a u\v{c}enika u afektivnoj domeni: Slu\v{c}aj strukovne elektrotehni\v{c}ke \v{s}kole}, keyword = {afektivna domena, in\v{z}enjersko obrazovanje, izvannastavne aktivnosti, tehnolo\v{s}ko obrazovanje, strukovno obrazovanje.}, publisher = {Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE)}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Dela\v{c}, D. and Purkovi\'{c}, D.}, year = {2023}, pages = {1805-1809}, DOI = {10.23919/mipro57284.2023.10159807}, keywords = {affective domain, engineering education, extracurricular activities, technology education, vocational education.}, doi = {10.23919/mipro57284.2023.10159807}, title = {The Relationship between Extracurricular Activities and Student Achievement in the Affective Domain: The Case of a Vocational Electrical Engineering School}, keyword = {affective domain, engineering education, extracurricular activities, technology education, vocational education.}, publisher = {Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE)}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }

Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font